מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

המהלך המנצח: הוכתר אלוף חדש בשחמט באוניברסיטה

70 שחקני שחמט פעילים, חברי סגל וסטודנטים, השתתפו בטורניר שיצא לפועל ביוזמת דיקנית הסטודנטים פרופ' ארנה אלמוג. האלוף, יונתן חזן, ושני סגניו, הוזמנו לטורניר בינלאומי ב"משחק המלכים" הצפוי להתקיים ב-4 ביוני בבניין העיריה בפריז

גמביט המלך מכה שנית: יונתן חזן, סטודנט שנה רביעית במחלקה להנדסת מערכות מידע ותוכנה, צירף למאזנו תואר נוסף – אלוף אוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשחמט.

70 שחקני שחמט פעילים, חברי סגל וסטודנטים, השתתפו בתחרות שיצאה לפועל ביוזמת דיקנית הסטודנטים, פרופ' ארנה אלמוג, והתנהלה בהשגחת שלושה שופטי שחמט ותיקים. אגב, העיתוי של הטורניר האוניברסיטאי היה מושלם – הוא השתלב עם הכתרתה של נבחרת השחמט המייצגת את העיר באר שבע בתואר אלופת ישראל לשנת 2023.

באדיבות יונתן חזן
משתתפי טורניר השחמט לפני הזזת הכלים, מימין דיקנית הסטודנטים פרופ' ארנה אלמוג. באדיבות יונתן חזן.

חזן מזיז את הכלים על לוח השחמט מגיל 9. הוא שחקן פעיל במועדון השחמט של הפועל באר שבע הנושא את שמו של אליהו לבנט ז"ל, ומדורג כאמור במקום ה-1 בארץ. אלוף האוניברסיטה הטרי בשחמט הוא מועמד בכיר לתואר אמן מטעם איגוד השחמט הישראלי והכוח המניע שדחף להקמת מועדון השחמט בקמפוס האוניברסיטה. הדרגה הגבוהה ביותר ב"משחק המלכים" היא רב-אמן בינלאומי והיא מוענקת לשחמטאים בכירים על-ידי פדרציית השחמט העולמית.

באדיבות יונתן חזן
יונתן חזן (מימין) בפעולה. צילום פרטי.

חזן סיים במקום הראשון והקדים בדירוג הסופי את יעקב סוקולינסקי, סטודנט לתואר ראשון במחלקה להנדסת חומרים ומועמד לאמן, ואת הדוקטורנט והאמן דניאל פורת, אלוף האוניברסיטה בשנה שעברה. שלושת הזוכים במקומות הראשונות הוזמנו להשתתף בטורניר שחמט בינלאומי שמתכונן להתקיים ב-4 ביוני בבניין העירייה בפריז.

"הלוואי שיהיו עוד אירועים כאלה המאפשרים לסטודנטים ולסטודנטיות מאוניברסיטת בן-גוריון להפגין את כישוריהם בתחום השחמט", אמר חזן בסיום אליפות האוניברסיטה השנייה בשחמט. על הקשר בין לימודיו במחלקה להנדסת מערכות תוכנה ומידע ומומחיותו בתחום השחמט, הוא הוסיף: "מעולם השחמט למדתי איך לפתור בעיות ולמצוא פתרונות בלחץ זמן. במידה מסוימת אפשר להגיד שהכלים שרכשתי בשחמט מסייעים לי בלימודיי האקדמיים".

גמביט המלך מכה שנית: יונתן חזן, סטודנט שנה רביעית במחלקה להנדסת מערכות מידע ותוכנה, צירף למאזנו תואר נוסף – אלוף אוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשחמט. 70 שחקני שחמט פעילים, חברי סגל וסטודנטים, השתתפו בתחרות שיצאה לפועל ביוזמת דיקנית הסטודנטים, פרופ' ארנה אלמוג, והתנהלה בהשגחת שלושה שופטי שחמט ותיקים. אגב, העיתוי של הטורניר האוניברסיטאי היה מושלם – הוא השתלב עם הכתרתה של נבחרת השחמט המייצגת את העיר באר שבע בתואר אלופת ישראל לשנת 2023. משתתפי טורניר השחמט לפני הזזת הכלים, מימין דיקנית הסטודנטים פרופ' ארנה אלמוג. באדיבות יונתן חזן. חזן מזיז את הכלים על לוח השחמט מגיל 9. הוא שחקן פעיל במועדון השחמט של הפועל באר שבע הנושא את שמו של אליהו לבנט ז"ל, ומדורג כאמור במקום ה-1 בארץ. אלוף האוניברסיטה הטרי בשחמט הוא מועמד בכיר לתואר אמן מטעם איגוד השחמט הישראלי והכוח המניע שדחף להקמת מועדון השחמט בקמפוס האוניברסיטה. הדרגה הגבוהה ביותר ב"משחק המלכים" היא רב-אמן בינלאומי והיא מוענקת לשחמטאים בכירים על-ידי פדרציית השחמט
260

מעניין לקרוא עוד

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following