מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

משייטת לעבר התואר

נועה לסרי, סגנית אלופת העולם ואלופת הארץ בשייט מפרשיות, החלה בשנת הלימודים תשפ"ב את לימודיה במחלקה ללימודי כדור הארץ, והיא כבר מפליגה בשבחה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

נועה לסרי, לשעבר סגנית אלופת העולם בשייט מפרשיות מדגם 470, קיפלה לאחרונה את המפרש והניפה על ראש התורן את הדגל של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב נועה לומדת במחלקה ללימודי כדור הארץ ועל פי דבריה נהנית מכל רגע.

הסטודנטית בת ה-22 שהגיעה אלינו מבנימינה היא סיפור הצלחה ספורטיבי. היא, כאמור, סגנית אלופת העולם בשייט מפרשיות מדגם 470, ואף הוכתרה כאלופת ישראל בשייט לזוגות מעורבים יחד עם טל שדה. בשנת 2018 נועה השיגה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו, אך ויתרה על השתתפותה. 

נועה לסרי | צילום: שי שמואלי
נועה לסרי | צילום: שי שמואלי

החלטתה אם להתמודד על מקום במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפאריס 2024 תתקבל בקרוב.

מגיל צעיר נועה התבלטה במקצועות הספורט השונים וסללה את דרכה לצמרת הספורט התחרותי בתחומי השייט והטניס; במסגרת הספורט הלבן אף דורגה בטופ 100 של שחקני הנוער בטניס באירופה. במקביל היא משתייכת לנבחרת ישראל בשייט, ובזמנה החופשי רוכבת על אופני
שטח.

נועה מעידה על עצמה כמי שניחנה בתכונות החשובות להצלחה - משמעת עצמית וכישרון. תקופה ארוכה התאמנה שש פעמים בשבוע בים  הפתוח, ו"קינחה" באימונים משלימים. "ברגע שיש רצינות ומשמעת אני יכולה להצליח כמעט בכל תחום שארצה", היא אומרת.

מה משך אותך לענף השייט?

"אני גרה בבנימינה שזה ממש ליד שדות ים, 'אימפריית השייט של מדינת ישראל', בעיניי. על השייט שמעתי במקרה מחברה של אמא שלי.  עכשיו אני כבר יודעת ששייט זה כמו שחמט, בעיקר מפני שיש המון משתנים שצריך לשים לב אליהם, כמו למשל כיוון הרוח וסיווג היריבים. לא משנה כמה שתהיי טובה, לעיתים המזל משפיע ולרוב הניסיון קובע".

למה בחרת ללמוד באוניברסיטת בן-גוריון?

"כמי שתמיד חיפשה מקום חם, וחיבור לאנשים שבאים מכל הארץ, הרגשתי שזה המקום המתאים ביותר בשבילי. אני אוהבת את המדבר ואת השקט. בשלב הנוכחי שלי בחיים זוהי בועה נחמדה להיות בה. אני שואפת למצוינות ולהגשמה עצמית בתחום האקדמי וברור לי שאוניברסיטת
בן-גוריון היא המקום הנכון להשגת היעדים האלה".

איך משלבים אימוני שייט עם שגרת לימודים בעיר כמו באר שבע?

"לקחתי פסק זמן קצר מהשייט. רציתי להתחיל ללמוד כדי להתקדם לשלב אחר בחיים. אני מאוד אוהבת שייט ועדיין עושה הרבה אימוני ספורט משלימים על בסיס יומי". 

חווית הלימודים עד כה באוניברסיטה?

"התלבטתי בין פיזיקה לגיאולוגיה, ובסופו של דבר בחרתי באופציה השנייה. חומר הלימודים מרתק ואני ממש שמחה בבחירה שעשיתי. ברגע שהבנתי שהשאיפה למצוינות אקדמית משתלבת עם פעילות ספורטיבית ידעתי שהגעתי למקום הנכון".

לאן את מכוונת בהמשך הדרך?

"בעיקרון, משהו תחרותי בתחום השייט לא עומד כרגע על הפרק. אני אוהבת ללמוד ואת רוב הזמן אקדיש ללימודי התואר הראשון".




נועה לסרי, לשעבר סגנית אלופת העולם בשייט מפרשיות מדגם 470, קיפלה לאחרונה את המפרש והניפה על ראש התורן את הדגל של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב נועה לומדת במחלקה ללימודי כדור הארץ ועל פי דבריה נהנית מכל רגע. הסטודנטית בת ה-22 שהגיעה אלינו מבנימינה היא סיפור הצלחה ספורטיבי. היא, כאמור, סגנית אלופת העולם בשייט מפרשיות מדגם 470, ואף הוכתרה כאלופת ישראל בשייט לזוגות מעורבים יחד עם טל שדה. בשנת 2018 נועה השיגה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו, אך ויתרה על השתתפותה.  נועה לסרי | צילום: שי שמואלי החלטתה אם להתמודד על מקום במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בפאריס 2024 תתקבל בקרוב. מגיל צעיר נועה התבלטה במקצועות הספורט השונים וסללה את דרכה לצמרת הספורט התחרותי בתחומי השייט והטניס; במסגרת הספורט הלבן אף דורגה בטופ 100 של שחקני הנוער בטניס באירופה. במקביל היא משתייכת לנבחרת ישראל בשייט, ובזמנה החופשי רוכבת על אופנישטח. נועה מעידה על עצמה כמי שניחנה בתכונות החשובות להצלחה - משמעת עצמית וכישרון. תקופה ארוכה
388

מעניין לקרוא עוד

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following