מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

עם הפנים לקהילה

כמוסד אקדמי שיש לו מעורבות עמוקה בחיי הקהילה מזה עשרות שנים, פועלת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בין השאר, למען קידום ערכים של שוויון הזדמנויות. מטרת המיזם הייתה לאפשר לתלמידי בתי הספר בבאר שבע וביישובי הדרום להתחיל את שנת הלימודים ללא תחושת חוסר ולהשתלב בלמידה בכיתה, כמו כולם.

בהשראתם של נשיא האוניברסיטה, פרופ׳ דניאל חיימוביץ, סגן הנשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ג׳ף קיי, והמנכ״ל טל בן חיים, התנהל במהלך הקיץ מבצע לאיסוף ציוד המיועד לתלמידי ותלמידות הדרום. שלושתם היו אורחיו של דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה, פרופ׳ אבי לוי, ועמדו מקרוב אחר הפרויקט החשוב שנעשה בניצוחה של ג’יל צימרמן, אחראית קשרי תעשיה, פרויקטים ומלגות בפקולטה. ראשי האוניברסיטה הביעו תמיכה בפרויקט ואף תרמו ציוד.

הפנים היפות של האוניברסיטה, משמאל לימין: נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה פרופ' אבי לוי, ראש מינהל הפקולטה להנדסה דפנה דופרוכט, מנכ"ל האוניברסיטה טל בן חיים, האחראית על קשרי תעשיה בפקולטה ג'יל צימרמן, וסגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ג'ף קיי
הפנים היפות של האוניברסיטה, משמאל לימין: נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה פרופ' אבי לוי, ראש מינהל הפקולטה להנדסה דפנה דופרוכט, מנכ"ל האוניברסיטה טל בן חיים, האחראית על קשרי תעשיה בפקולטה ג'יל צימרמן, וסגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ג'ף קיי

כמוסד אקדמי שיש לו מעורבות עמוקה בחיי הקהילה מזה עשרות שנים, פועלת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בין השאר, למען קידום ערכים של שוויון הזדמנויות. מטרת המיזם הייתה לאפשר לתלמידי בתי הספר בבאר שבע וביישובי הדרום להתחיל את שנת הלימודים ללא תחושת חוסר ולהשתלב בלמידה בכיתה, כמו כולם. עובדי האוניברסיטה התגייסו לטובת העניין ואספו ציוד ייעודי לתלמידים, כמו ילקוטים וציוד כתיבה. המיזם נעשה בשיתוף פעולה עם עמותת "באר שובע" בראשותה של פרופ' ורד סלונים נבו.

זהו ה-DNA של האוניברסיטה: פעילות ענפה למען הקהילה במגוון תחומים ומישורים, לצד חתירה לקידום המחקר ואיכות ההוראה. יחסי גומלין בין סגל הוראה מעולה, חוקרים מצטיינים וסגל עובדים מסור – כל אלה הופכים את אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לבחירה מצוינת ונבחרת מנצחת.

ואם בענייני נבחרות מנצחות עסקינן, כאן המקום לציין את הישגיה המרשימים של נבחרת הפיזיקה באולימפיאדה הבינלאומית למדעים. הפיזיקאים הצעירים, שזכו בחמש מדליות אולימפיות, קיבלו את הכשרתם במרכז חוסידמן לנוער שוחר מדע בניהולו של ד"ר שחר אברמוביץ'.

במקביל לא שוקטים על השמרים במחלקה למעורבות חברתית. בקיץ האחרון הגיעה לסיומה התוכנית "חלונות לחלומות לקמפוס", המאפשרת לאסירים להביט דרך חרכי האקדמיה ולהעשיר את הידע שלהם. התוכנית נולדה כדי להטמיע באסירים את האמונה שהם יכולים להשתלב בחברה הנורמטיבית. במסגרת התוכנית התייצבו מרצים וסטודנטים לרפואה מהאוניברסיטה שלנו במתקן כליאה הסמוך לבאר שבע, והאסירים נחשפו באמצעותם לתחומי לימוד שונים. כשישתחררו, כל הדלתות יהיו פתוחות לפניהם.

הבוגרים והבוגרות של בן-גוריון כבר מהווים מודל לחיקוי. אחד הבוגרים שעשה את זה בגדול, הוא קובי נגר, שהוזמן בקיץ האחרון ללחוץ על הכפתור המפעיל את הפעמון של הבורסה לניירות ערך בניו יורק. הזכות לבשר על פתיחת המסחר בוול סטריט הוענקה לנגר בתוקף היותו הבעלים של חברת 374WATER המפתחת טכנולוגיה ירוקה לטיהור מי שפכים.

בהשראתם של נשיא האוניברסיטה, פרופ׳ דניאל חיימוביץ, סגן הנשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ג׳ף קיי, והמנכ״ל טל בן חיים, התנהל במהלך הקיץ מבצע לאיסוף ציוד המיועד לתלמידי ותלמידות הדרום. שלושתם היו אורחיו של דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה, פרופ׳ אבי לוי, ועמדו מקרוב אחר הפרויקט החשוב שנעשה בניצוחה של ג’יל צימרמן, אחראית קשרי תעשיה, פרויקטים ומלגות בפקולטה. ראשי האוניברסיטה הביעו תמיכה בפרויקט ואף תרמו ציוד. הפנים היפות של האוניברסיטה, משמאל לימין: נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, דיקן הפקולטה למדעי ההנדסה פרופ' אבי לוי, ראש מינהל הפקולטה להנדסה דפנה דופרוכט, מנכ"ל האוניברסיטה טל בן חיים, האחראית על קשרי תעשיה בפקולטה ג'יל צימרמן, וסגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ ופיתוח משאבים ג'ף קיי כמוסד אקדמי שיש לו מעורבות עמוקה בחיי הקהילה מזה עשרות שנים, פועלת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בין השאר, למען קידום ערכים של שוויון הזדמנויות. מטרת המיזם הייתה לאפשר לתלמידי בתי הספר בבאר שבע וביישובי הדרום להתחיל את שנת הלימודים ללא תחושת חוסר ולהשתלב בלמידה בכיתה, כמו כולם. עובדי האוניברסיטה התגייסו לטובת העניין ואספו ציוד ייעודי לתלמידים, כמו ילקוטים וציוד כתיבה. המיזם נעשה בשיתוף
354

מעניין לקרוא עוד

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following