מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

משרתי ומשרתות מילואים יוכלו להתקבל לאוניברסיטת בן-גוריון על סמך בגרות או על סמך פסיכומטרי - ויקבלו הטבה משמעותית בדמי הרישום

התוכנית מאפשרת למשרתי ומשרתות המילואים קבלה נוחה יותר לכל תוכניות הלימודים באוניברסיטה (למעט רפואה) על בסיס ציוני הבגרות. במידה שציוני הבגרות לא מספיקים לקבלה, התכנית מאפשרת קבלה לפי ציון המבחן הפסיכומטרי.

""כאוניברסיטה שמחויבת לשיקום ולבניית הנגב, עבדנו זמן רב על בניית תוכנית שמכירה בצרכים המיוחדים של משרתי המילואים המבקשים להתחיל את לימודיהם. מובן מאליו שהחיילים שמגויסים להגנת מדינתנו לא צריכים להיפגע מכך שהם לא יכולים להתפנות לשיפור ציון פסיכומטרי או ציוני הבגרות."

התארכות מלחמת חרבות ברזל הביאה לכך שמועמדים רבים ללימודים אקדמיים שמעוניינים להתחיל ללמוד בשנת הלימודים תשפ"ה, ולא הספיקו לגשת למבחן הפסיכומטרי או לשפר את ציוני הבגרות עקב שירות מילואים ממושך.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מאמינה שאוכלוסיית משרתי ומשרתות המילואים צריכה וראויה לקבל התאמה בתנאי הקבלה כמו גם סיוע מעשי בהתמודדות עם הלימודים עצמם – וכל זאת על מנת שהם יוכלו להתקבל ולהצליח בלימודים.  על כן אוניברסיטת בן-גוריון בנגב פרסמה היום את תכנית "ממילואים ללימודים": תוכנית אשר תקל על מילואימניקים בקבלה ללימודים.

התוכנית מאפשרת למשרתי ומשרתות המילואים קבלה נוחה יותר לכל תוכניות הלימודים באוניברסיטה (למעט רפואה) על בסיס ציוני הבגרות. במידה שציוני הבגרות לא מספיקים לקבלה, התכנית מאפשרת קבלה לפי ציון המבחן הפסיכומטרי.

"כאוניברסיטה שמחויבת לשיקום ולבניית הנגב, עבדנו זמן רב על בניית תוכנית שמכירה בצרכים המיוחדים של משרתי המילואים המבקשים להתחיל את לימודיהם. מובן מאליו שהחיילים שמגויסים  להגנת מדינתנו לא צריכים להיפגע מכך שהם לא יכולים להתפנות לשיפור ציון פסיכומטרי או ציוני הבגרות. לכן, בנינו אפיקי קבלה ייעודים שמכירים בציוני הבגרות שלהם לבד או לחילופין בציון הפסיכומטרי שלהם, כגורם מספק לקבלה ללימודים", אמר פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא האוניברסיטה.

להלן פירוט ערוצי הקבלה הייחודיים לתואר ראשון:

  • קבלה על בסיס ציוני הבגרות בכל תוכניות הלימודים (למעט רפואה);

    או

  • קבלה על בסיס ציון פסיכומטרי בכל תוכניות הלימודים (למעט רפואה);

 

בכל מקרה, הקבלה למחלקות מותנית בעמידה בכל דרישות הקבלה האוניברסיטאיות: זכאות לבגרות עם 4 יח"ל לפחות באנגלית בציון עובר, רמת אנגלית בסיסי לפחות אלא אם צוין אחרת, רמה ה' בעברית לנדרשים או בהתאם לדרישות המחלקה ועמידה בדרישות הייחודיות של תחום הלימוד המבוקש (מתמטיקה, פיזיקה וכיו"ב).

לחתכי הקבלה לפי המתווה>>

חתכי קבלה בקמפוס אילת

התאמות קבלה למסלול ה-4 שנתי ברפואה>>

מימוש הזכאות יתאפשר בכפוף להצגת אישור רשמי על שירות המילואים של למעלה מ-50 ימים במצטבר החל מה-7.10.23 והוא מוגבל למכסה של עד 10% ממכסת המתקבלים בכל מחלקה/תוכנית.

בנוסף להם, כל משרת (חיילים סדירים עם שחרור מאוחר או אנשי קבע ששוחררו מאוחר), כמו גם מפונים, נפגעים ופצועים החווים קושי אמיתי, אנא פנו למוקד המידע והייעוץ של האוניברסיטה ונבדוק את הקבלה ע"פ המתווה כחריגים.

הקבלה על פי המתווה הנ"ל תתאפשר עד ליום 1.8.2024 והוא על בסיס מקום פנוי. 

עמדת בתנאי הקבלה? מעולה! מה עכשיו?

כל שנשאר לך לעשות זה להירשם לאוניברסיטה, להעביר לנו אישור בגין שירות במילואים וזהו! 

להרשמה לאוניברסיטה >> 

  • את אישור המילואים יש לשלוח (לאחר ההרשמה) במייל

הטבה בדמי הרישום ללוחמות ולוחמים

לוחמות ולוחמים - בשירות סדיר ובמילואים - יקבלו הנחה מיוחדת בדמי הרישום, כך שעלות דמי הרישום תעמוד עבורם על 100 ש"ח בלבד. כנגד הצגת תעודת לוחם או אישור לוחם צה״לי יוחזרו 413 ₪ לחשבון הבנק - מתוך דמי רישום של 513 ₪.

  • על מנת לקבל את הזיכוי יש לשלוח העתק של תעודת הלוחם במייל

 

למידע נוסף ניתן להתקשר למרכז הייעוץ והרישום בטלפון 08-6461600

התארכות מלחמת חרבות ברזל הביאה לכך שמועמדים רבים ללימודים אקדמיים שמעוניינים להתחיל ללמוד בשנת הלימודים תשפ"ה, ולא הספיקו לגשת למבחן הפסיכומטרי או לשפר את ציוני הבגרות עקב שירות מילואים ממושך. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מאמינה שאוכלוסיית משרתי ומשרתות המילואים צריכה וראויה לקבל התאמה בתנאי הקבלה כמו גם סיוע מעשי בהתמודדות עם הלימודים עצמם – וכל זאת על מנת שהם יוכלו להתקבל ולהצליח בלימודים.  על כן אוניברסיטת בן-גוריון בנגב פרסמה היום את תכנית "ממילואים ללימודים": תוכנית אשר תקל על מילואימניקים בקבלה ללימודים. התוכנית מאפשרת למשרתי ומשרתות המילואים קבלה נוחה יותר לכל תוכניות הלימודים באוניברסיטה (למעט רפואה) על בסיס ציוני הבגרות. במידה שציוני הבגרות לא מספיקים לקבלה, התכנית מאפשרת קבלה לפי ציון המבחן הפסיכומטרי. "כאוניברסיטה שמחויבת לשיקום ולבניית הנגב, עבדנו זמן רב על בניית תוכנית שמכירה בצרכים המיוחדים של משרתי המילואים המבקשים להתחיל את לימודיהם. מובן מאליו שהחיילים שמגויסים  להגנת מדינתנו לא צריכים להיפגע מכך שהם לא יכולים להתפנות לשיפור ציון פסיכומטרי או ציוני הבגרות.
441

מעניין לקרוא עוד