מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

הטובים לבן-גוריון

יותר מ-1,400 טייסים של חיל האוויר הישראלי סיימו תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מאז פתיחתה של התוכנית האקדמית של קורס הטיס הצה"לי בשנת 2005. יחד עם הכנפיים שהם עונדים, נושאים הטייסים האקדמאים בגאווה את תעודת הבוגר של בן-גוריון שמלווה אותם לאורך חייהם.

התוכנית האקדמית של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב המשולבת בקורס הטיס של חיל האוויר צוברת גובה. 36 בוגרי התוכנית, ביניהם שתי נשים שהוכשרו להיות טייסות מסוקים, קיבלו בחודש יוני האחרון תעודת זכאות לתואר ראשון בטקס חגיגי שהתקיים בבסיס חיל האוויר בחצרים. הם מצטרפים ליותר מ-1,400 טייסים שעשו תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון מאז פתיחתה של התוכנית היוקרתית בשנת 2005.

"הצלחת התוכנית האקדמית היא פרי עבודה קשה של סגל המרצים והמתרגלים, של סגל בית הספר לטיסה, ושל שותפים נוספים במשרד הביטחון, בחיל האוויר ובאוניברסיטה", אומר פרופ' מיכאל קודיש, ראש התוכנית האקדמית של קורס הטיס, ומוסיף: "ראינו כאן הזדמנות לרתום את המשאב האנושי המעולה שלנו להשבחת פרויקט חשוב מאוד ברמה הלאומית - קורס-הטיס של חיל האוויר. בתוך אלה, האתגר המרכזי שלנו הוא להעניק לחניכי הקורסים, הנתונים בתוך מסגרת תובענית מאוד, השכלה ברמה השווה לזו הניתנת לסטודנטים ה'רגילים' שלנו".

פרחי הטיס בדרך לשיעור באוניברסיטה
פרחי הטיס בדרך לשיעור באוניברסיטה

פרחי הטיס לומדים ביחד במשך שנה וחצי קורסים ייחודיים השייכים לחטיבת הטכנולוגיה והתעופה במסגרת חיל האוויר, ואז מתפצלים למסלולים אקדמיים שונים, על פי בחירתם. האוניברסיטה מציעה להם מגוון תארים: מדעי המחשב, כלכלה, ניהול מערכות מידע, פוליטיקה וממשל.

קורס הטיס הצה"לי המשולב בלימודים אקדמיים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מסתיים אחת לחצי שנה ובממוצע שנתי מסיימים אותו 70 בוגרים. 35 מחזורים עברו חלפו ביעף והשמים הם הגבול. יחד עם הכנפיים שהם עונדים, נושאים הטייסים האקדמאים בגאווה את תעודת הבוגר של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שמלווה אותם לאורך חייהם.

בוגרי המחזור הראשון קיבלו את תואריהם ביוני 2005, בימים שהאלוף אליעזר שקדי, בוגר אוניברסיטת בן-גוריון, פיקד על חיל האוויר.

צירוף התואר לכנפי הטיס הצריך שינויים מבניים: הקורס הוארך משנתיים לשלוש שנים, ופרחי הטיס חילקו את זמנם בין שמי הארץ לשמי האקדמיה. תואר אקדמי מ'בן-גוריון' מתווסף לארגז הכלים שחיל האוויר צייד אותם – הוא יפתח להם דלתות לאחר שחרורם מצה"ל וילווה אותם לאורך כל חייהם.

התוכנית האקדמית של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב המשולבת בקורס הטיס של חיל האוויר צוברת גובה. 36 בוגרי התוכנית, ביניהם שתי נשים שהוכשרו להיות טייסות מסוקים, קיבלו בחודש יוני האחרון תעודת זכאות לתואר ראשון בטקס חגיגי שהתקיים בבסיס חיל האוויר בחצרים. הם מצטרפים ליותר מ-1,400 טייסים שעשו תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון מאז פתיחתה של התוכנית היוקרתית בשנת 2005. "הצלחת התוכנית האקדמית היא פרי עבודה קשה של סגל המרצים והמתרגלים, של סגל בית הספר לטיסה, ושל שותפים נוספים במשרד הביטחון, בחיל האוויר ובאוניברסיטה", אומר פרופ' מיכאל קודיש, ראש התוכנית האקדמית של קורס הטיס, ומוסיף: "ראינו כאן הזדמנות לרתום את המשאב האנושי המעולה שלנו להשבחת פרויקט חשוב מאוד ברמה הלאומית - קורס-הטיס של חיל האוויר. בתוך אלה, האתגר המרכזי שלנו הוא להעניק לחניכי הקורסים, הנתונים בתוך מסגרת תובענית מאוד, השכלה ברמה השווה לזו הניתנת לסטודנטים ה'רגילים' שלנו". פרחי הטיס בדרך לשיעור באוניברסיטה פרחי הטיס לומדים ביחד במשך שנה וחצי קורסים ייחודיים השייכים לחטיבת הטכנולוגיה והתעופה במסגרת חיל האוויר, ואז מתפצלים למסלולים אקדמיים שונים, על פי בחירתם. האוניברסיטה מציעה להם מגוון תארים: מדעי המחשב,
270

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following