מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

פורצת גבולות: חוקרת חינוך ישראלית מונתה לעורכת ראשית בכתב עת בינלאומי בארה"ב

ערוכה ומוכנה: פרופ' דנה ודר-וייס מבית הספר לחינוך, העומדת בראש הכשרת המורים בו, התמנתה לעורכת ראשית באחד מכתבי העת המובילים והחשובים בתחום החינוך - The Journal of Research in Science Teaching (JRST).

זוהי הפעם הראשונה שעורכת מישראל נבחרת לכתב העת הזה ועד כמה שידוע גם הפעם ראשונה שנבחר.ה עורכ.ת מחוץ לגבולות ארצות הברית. "אני נרגשת מהזכות שנפלה בחלקי לייצג את ישראל ואת אוניברסיטת בן-גוריון במשימה הזו וגאה בארגון שבחר ישראלית לתפקיד בעת הזאת", אמרה פרופ' ודר וייס זמן קצר לאחר קבלת הבשורה המשמחת.  

כתב העת למחקר בתחום הוראת המדעים הוקם בשנת 1963 ונחשב לאחד החשובים בתחומו. הוא מפרסם מאמרים מכל קשת הדיסציפלינות של המחקר החינוכי (מדעי הלמידה, סוציולוגיה של החינוך, פסיכולוגיה של החינוך וכו') והשפעתו ניכרת בנושא החינוך ברחבי העולם. כתב העת מופיע עשר פעמים בשנה מטעם הארגון העולמי לשיפור החינוך המדעי באמצעות מחקר (NARST) שהוא הארגון המוביל בחקר החינוך המדעי בעולם. 

עוד אמרה העורכת הראשית החדשה של כתב העת היוקרתי:  

"אעשה כמיטב יכולתי כדי להצדיק את האמון שניתן בי, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מחקר מוקפד וחדשני המאפיינים את ה-JRST. זהו אתגר מורכב, במיוחד על רקע אקלים הפרסום האקדמי הנוכחי, עם התפשטות ה- open access  והשימוש באינטליגנציה מלאכותית לצורכי מחקר ופרסום".

פרופ' ודר-וייס תכהן כעורכת ראשית יחד עם עמית ועמיתה מארה"ב.

 

מינוי יוקרתי. פרופ' דנה ודר-וייס

 

 

ערוכה ומוכנה: פרופ' דנה ודר-וייס מבית הספר לחינוך, העומדת בראש הכשרת המורים בו, התמנתה לעורכת ראשית באחד מכתבי העת המובילים והחשובים בתחום החינוך - The Journal of Research in Science Teaching (JRST). זוהי הפעם הראשונה שעורכת מישראל נבחרת לכתב העת הזה ועד כמה שידוע גם הפעם ראשונה שנבחר.ה עורכ.ת מחוץ לגבולות ארצות הברית. "אני נרגשת מהזכות שנפלה בחלקי לייצג את ישראל ואת אוניברסיטת בן-גוריון במשימה הזו וגאה בארגון שבחר ישראלית לתפקיד בעת הזאת", אמרה פרופ' ודר וייס זמן קצר לאחר קבלת הבשורה המשמחת.   כתב העת למחקר בתחום הוראת המדעים הוקם בשנת 1963 ונחשב לאחד החשובים בתחומו. הוא מפרסם מאמרים מכל קשת הדיסציפלינות של המחקר החינוכי (מדעי הלמידה, סוציולוגיה של החינוך, פסיכולוגיה של החינוך וכו') והשפעתו ניכרת בנושא החינוך ברחבי העולם. כתב העת מופיע עשר פעמים בשנה מטעם הארגון העולמי לשיפור החינוך המדעי באמצעות מחקר (NARST) שהוא הארגון המוביל בחקר החינוך המדעי בעולם.  עוד אמרה העורכת הראשית החדשה של כתב העת היוקרתי:   "אעשה
214