מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

פרויקט כלכלי חדש יוקם בנגב

מעבדות בריאות דיגיטלית, סייבר, רובוטיקה ותקשורת בעלות 30 מיליון ₪ יוקמו בבאר שבע במסגרת מכרז של הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית.

חברת סינרג'י 7 לתשתיות דיגיטציה מתקדמות תקים ותוביל את הפרויקט במסגרתו יוקמו מרכזים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בתחומי בריאות דיגיטלית (ביוטק), רובוטיקה מתקפות כופרה, מתקפות סייבר, תקשורת ICT ו-IOT.

הארגונים השותפים הם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מור יישום מחקרים, אלביט מערכות, אינקוביט יזמות טכנולוגית, קרן מיראז' ישראל, מרכז הפיתוח של Dell Technologies בישראל, ו-BGN Technologies, חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

הארגונים העמידו לטובת הפרויקט משאבי תשתיות וידע, כדי למנף את השותפות ולהרחיב את פיתוחה הטכנולוגי של העיר. בין השאר, יתמקד המיזם בקידום תחומי המדע, היזמות, שילוב אוכלוסיות מגוונות, הכשרות מקצועיות, יצירת חברות הזנק ומשיכת חברות גדולות לאזור. לצד זה תקים סינרג'י 7 קהילה עסקית, מדעית ויזמית חזקה שתייצר ותמנף קשרים וחיבורים מהארץ ומהעולם, ותעמיד את העיר באר שבע כמטרופולין חדשנות וטכנולוגיה מוביל.

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: "מדובר בבשורה חשובה שתחזק את באר שבע כמרכז בינלאומי של חדשנות, ידע וטכנולוגיה. אני מבקש לברך את כל השותפים ב"סינרג'י 7" שמוכיחים שוב את הצלחת האקוסיסטם הייחודי שמתקיים בבאר שבע בין מוסדות, ארגונים וחברות.
אני מודה לרשות החדשנות וקורא ליזום פלטפורמות ומיזמים נוספים שיחזקו את רובע החדשנות הראשון במדינת ישראל בבאר שבע, יחזקו ויעצימו את הנגב ואת כלכלת ישראל."

ג'וש פלג, מנכ"ל BGN Technologies: "הניסיון והידע שחברת BGN צברה בעשרות שנות פעילותיה בהצמחת רעיונות, מנטורינג, שיתופי פעולה עם התעשיה והקמת חברות סטארט אפ יאפשרו למיזמים שיפותחו ויקומו תחת המיזם המשותף סינרג׳י 7 להצליח בעולם העסקי".

פארק בן-גוריון לטכנולוגיות מתקדמות

חברת סינרג'י 7 לתשתיות דיגיטציה מתקדמות תקים ותוביל את הפרויקט במסגרתו יוקמו מרכזים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בתחומי בריאות דיגיטלית (ביוטק), רובוטיקה מתקפות כופרה, מתקפות סייבר, תקשורת ICT ו-IOT. הארגונים השותפים הם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מור יישום מחקרים, אלביט מערכות, אינקוביט יזמות טכנולוגית, קרן מיראז' ישראל, מרכז הפיתוח של Dell Technologies בישראל, ו-BGN Technologies, חברת מסחור הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. הארגונים העמידו לטובת הפרויקט משאבי תשתיות וידע, כדי למנף את השותפות ולהרחיב את פיתוחה הטכנולוגי של העיר. בין השאר, יתמקד המיזם בקידום תחומי המדע, היזמות, שילוב אוכלוסיות מגוונות, הכשרות מקצועיות, יצירת חברות הזנק ומשיכת חברות גדולות לאזור. לצד זה תקים סינרג'י 7 קהילה עסקית, מדעית ויזמית חזקה שתייצר ותמנף קשרים וחיבורים מהארץ ומהעולם, ותעמיד את העיר באר שבע כמטרופולין חדשנות וטכנולוגיה מוביל. רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: "מדובר בבשורה חשובה שתחזק את באר שבע כמרכז בינלאומי של חדשנות, ידע וטכנולוגיה. אני מבקש לברך את כל השותפים ב"סינרג'י 7"
226

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following