מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

הקורס המקוון העברי הראשון בבינה מלאכותית נפתח באוניברסיטת בן-גוריון בנגב

אוניברסיט​ת​ בן-גוריון בנגב השיקה את הקורס המקוון העברי הראשון בבינה מלאכותית, והיא מעניקה אותו בחינם לקהילה.

הקורס הראשון מסוגו הופק​ במסגרת מיזם קמפוס IL, המשותף של המועצה להשכלה גבוהה ומערך הדיגיטל הלאומי, שתכליתו להנגיש מקצועות טכנולוגיים למגוון רחב של קהלים.

הקורס המקוון העברי הראשון בבינה מלאכותית עלה לאוויר בפלטפורמה של קמפוס IL, וכבר נרשמו אליו יותר מ-400 תלמידים ותלמידות. משך הקורס הוא 12 שבועות וההשתתפות בו אינה כרוכה בתשלום.

קורס זה מבסס את מעמדה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב כאחת האוניברסיטאות המובילות במחקר, בהוראה ובתרומה לחברה ולקהילה בישראל. הוא מאפשר לקהל שלא נמנה על הסטודנטים והסטודנטיות של האוניברסיטה, כמו חיילים המשרתים במקצועות המחשב ותלמידי תיכון מצטיינים, להתמקצע בבינה מלאכותית ולהיחשף למידע חדש בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות.

כאמור, הקורס ישרת בין השאר את תלמידי בית הספר למקצועות המחשב המשרתים בקריית התקשוב שהקים צה"ל סמוך לאוניברסיטת בן-גוריון. לבסיס החדש יועתקו בקרוב יחידות טכנולוגיות המשתייכות לאגף התקשוב, כמו גם היחידה הטכנולוגית של חיל האוויר. אלפי חיילים וחיילות, כולל אנשי צבא הקבע, צפויים לשרת במסגרת הקומפלקס שהשלמת בנייתו מתוכננת לשנת 2024. 

מתוך הבנה שחיילי וחיילות צה"ל הם הסטודנטים של העתיד העמידה לרשותם אוניברסיטת בן-גוריון את מיטב חוקריה בתחומי הבינה המלאכותית והמקצועות הטכנולוגיים.

הקורס הוכתר בשם "מבוא לבינה מלאכותית – מתיאוריה לפרקטיקה", ופתיחתו התאפשרה הודות למאמץ משותף של חוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון, בראשותם של פרופ' רוני שטרן ופרופ׳ קובי גל מהמחלקה להנדסת מערכות תוכנה ומידע. רשימת המרצים הנוספים בקורס: פרופ' אריאל פלנר, פרופ' מאיר קלך, פרופ' גיא שני, פרופ' רונן ברפמן, ד"ר נדב רפפורט וד"ר דור עצמון.​​

הקורס הראשון:

 

הקורס הראשון מסוגו הופק​ במסגרת מיזם קמפוס IL, המשותף של המועצה להשכלה גבוהה ומערך הדיגיטל הלאומי, שתכליתו להנגיש מקצועות טכנולוגיים למגוון רחב של קהלים. הקורס המקוון העברי הראשון בבינה מלאכותית עלה לאוויר בפלטפורמה של קמפוס IL, וכבר נרשמו אליו יותר מ-400 תלמידים ותלמידות. משך הקורס הוא 12 שבועות וההשתתפות בו אינה כרוכה בתשלום. קורס זה מבסס את מעמדה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב כאחת האוניברסיטאות המובילות במחקר, בהוראה ובתרומה לחברה ולקהילה בישראל. הוא מאפשר לקהל שלא נמנה על הסטודנטים והסטודנטיות של האוניברסיטה, כמו חיילים המשרתים במקצועות המחשב ותלמידי תיכון מצטיינים, להתמקצע בבינה מלאכותית ולהיחשף למידע חדש בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות. כאמור, הקורס ישרת בין השאר את תלמידי בית הספר למקצועות המחשב המשרתים בקריית התקשוב שהקים צה"ל סמוך לאוניברסיטת בן-גוריון. לבסיס החדש יועתקו בקרוב יחידות טכנולוגיות המשתייכות לאגף התקשוב, כמו גם היחידה הטכנולוגית של חיל האוויר. אלפי חיילים וחיילות, כולל אנשי צבא הקבע, צפויים לשרת במסגרת הקומפלקס שהשלמת בנייתו מתוכננת לשנת 2024.  מתוך הבנה שחיילי וחיילות
224

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following