המרכז לחקר הפדגוגיה, שותפויות אקדמיה-שדה
מאגר הידעדרושים

חיפוש

חיפוש

מלמדים. מעריכים. מעצבים.

הטמעת אפליקציה בשירות הלמידה

היכולת למדוד, להעריך ולהבין נכונה את האתגרים, החוויות, ההזדמנויות, והתהליכים שעוברים על תלמידים היא יכולת משמעותית שעשויה להוביל גם לשינוייים מרחיקי לכת. כך למשל, היא יכולה להביא לפעילויות פדגוגיות יזומות ומותאמות, לשינויים ארגוניים נדרשים, וביצוע התאמות בהוראה הקיימת כדי שזאת תהיה משמעותית יותר. למרות חשיבותן של הערכה ומדידה, למורים אין את היכולת, המשאבים והזמן להתחקות אחר תהליכים בכיתותיהם. רבים מהם מתקשים לנהל תהליך של איסוף מידע, פרשנותו, הסקת מסקנות לגבי הפעולות שצריך לנקוט לצורך שיפור המצב ויישומם.

מילגו היא אפליקציית סקרים שמטרתה לייעל הערכה של הפעילות היומיומית הבית ספרית. מערכת מילגו מציידת את המורים בנתונים על נקודת מבטם של התלמידים בנושאי הוראה ואקלים כיתתי שונים, היא גם מעבדת את הנתונים עבור המורה ומציגה אותם בדרך נגישה המאפשרת למורה לקיים סביבם דיון ורפליקציה עם הכיתה. בתי הספר אשר השתתפו בתוכנית נהנו ממערך שלם של הכשרה וליווי לצורך שינוי תרבותי-ארגוני בית ספרי של הערכה מעצבת. 

שותפות מחקר ופיתוח זאת עוסקת באתגר ההטמעה והנחלת תרבות הערכה מעצבת בבתי הספר. כמו כן ניתנים גם ליווי ותמיכה בתהליכים רחבים יותר של הערכה מעצבת בבתי הספר. שותפים לתהליך המחקר והפיתוח: חברת "קיימא" אשר עיצבה את האפליקציה, רשת ברנקו וייס, תכנית חותם, האוניברסיטת העברית והמרכז לחקר הפדגוגיה.

מובילי השותפות

Images

מוריה עומר-אטלי

דוקטורנטית באוניברסיטה העברית בירושלים
Images (4)

איילת בכר

ד"ר, האוניברסיטה הפתוחה
Unnamed (1)

ענבר מיכלזון דרורי

סוציולוגית דיגיטלית, אוניברסיטת בר אילן
Images

אדם לפסטיין

פרופ', האוניברסיטה העברית בירושלים

שותפים

חברת "קיימא", רשת ברנקו וייס, תוכנית חותם, האוניברסיטה העברית בירושלים, המרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה.

Images (5)
ברנקו וייס
Images (6)
Images Removebg Preview
LOGO 2 Removebg Preview