אגף המחשוב והסייבר
לפורטל הסטודנטיאלי

תמיכת מחשוב ופתיחת קריאת שירות - מדור תמיכת מחשוב

סל שירותי תמיכה

לשיפור השרות לכלל משתמשי המחשב באוניברסיטה מתבקשים המשתמשים במחלקות
בהם יש מתאמי מערכות מחשוב (רפרנטים), לפנות אל המתאמים.

השירותים הבאים ניתנים למחשבים הנמצאים ישירות באחריות מדור תמיכת מחשוב  
·         הכוונה, יעוץ והדרכה בסיסית בתחום מערכות הפעלה
·         התקנת מוצרי  Office
·         התקנה וטיפול בדפדפני אינטרנט.
·         טיפול ועזרה בהתקנה של תוכנת אנטי וירוס ברישיון של האוניברסיטה.
·         חיבור למערכות מרכזיות באוניברסיטה כגון מנהל תלמידים, מינויים, חילן, מערכת Epo ועוד.
·         סיוע בבעיות הקשורות למערכת ההרשאות האוניברסיטאית ובבעיות הזדהות כגון החלפת סיסמה.
·         סיוע בהגדרת מדפסות.
·         אבחון תקלות תוכנה, פתרונן או המלצות לטיפול נוסף.
·         שירותי התחברות לרשת האינטרנט והאינטראנט, כולל התקנה והגדרה של המדדים המתאימים.
·         סיוע בדואר אלקטרוני ותוכנות תקשורת המקובלות בקמפוס.
·         המלצה, עדכון ושדרוג של מערכות הפעלה.
·         אבחון תקלות חומרה והמלצות לטיפול בהן ע"י הגורם המוסמך.
·         פתרון בעיות תוכנה המותקנת במחשבי המשתמשים, לפי המלצות והרשאות של המדור.
·         הפצת מידע, התקנה וחלוקה של עדכוני תוכנה הכלולה בסל התמיכה או תוכנה אחרת רלוונטית.
·         הפעלת שירות אחזקה של ספקי ציוד המחשוב בתקופת האחריות של הציוד.