על אגף השיווק
מרכז ייעוץ והכוונה ללימודים
תחת אגף השיווק יושב גם המרכז לייעוץ והכוון ללימודים. צוות המרכז מספק ייעוץ והכוונה למתעניינות ולמתעניינים בלימודים באוניברסיטה לאורך כל השנה.
אנחנו באגף השיווק מובילים את הדרך בה אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מספרת את סיפורה הייחודי. מתוך נקודת המבט המיוחדת שלנו בנגב, אנחנו מזהים הזדמנויות, יוצרים חיבורים משמעותיים ומעצבים את עתיד ההשכלה הגבוהה.
האגף פועל כשותף אסטרטגי עבור כל יחידות האוניברסיטה, מלווה אותן בבניית נוכחות דיגיטלית חדשנית, בפיתוח מיתוג מבדל ובהובלת אירועים פורצי דרך.
בהשראת החזון הבן-גוריוני, אנחנו מחברים בין עולמות: בין האקדמיה לתעשייה, בין מחקר פורץ דרך לקהילה, ובין הפריפריה למרכז. דרך שיתופי פעולה עם גופים מובילים במשק ובחברה האזרחית, אנחנו מקדמים את החזון של אוניברסיטה המשפיעה על החברה הישראלית והעולם כולו.
מחקר ואסטרטגיה שיווקית - איפיון פוטנציאל, סקרי בוגרים, קבוצות מיקוד, ניתוח שוק וכו'.
שיווק דיגיטלי - אחריות על השיווק הדיגיטלי של האוניברסיטה, שיווק ברשתות חברתיות ובאמצעות דוא"ל, קידום במנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן כתוב וסרטונים.
שיווק קלאסי - הפקת ימים פתוחים וערבי חשיפה לתארים מתקדמים, שיתופי פעולה לקידום אירועים, כתיבה עיצוב והפקת חומרים פרסומיים, ארגון וליווי סיורים בקמפוס ועוד.
אתרי אינטרנט - ניהול אתרי הבית של האוניברסיטה, ניהול אתר המועמדים, הפורטל הסטודנטיאלי, פורטל הסגל, ייעוץ לאתרי מחלקות ויחידות בדגש תוכני וחוויית משתמש (UX), ייעוץ בנוגע לעמידה בתקנות הנגישות לאתרי אינטרנט.
רשתות חברתיות - ניהול שוטף של ערוצי האוניברסיטה הרשמיים: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, יוטיוב וטלגרם.
באגף השיווק מרוכז הידע המקצועי העדכני ביותר בתחום השיווק האקדמי, והוא עומד לרשותכם. אנחנו כאן כדי לתת מענה מקיף לכל צורך שיווקי - מרעיון ועד ביצוע, תוך התאמה מדויקת לצרכים הייחודיים של כל מחלקה ויחידה.
השירותים המקצועיים שלנו כוללים:
תחת אגף השיווק יושב גם המרכז לייעוץ והכוון ללימודים. צוות המרכז מספק ייעוץ והכוונה למתעניינות ולמתעניינים בלימודים באוניברסיטה לאורך כל השנה.