אגף המחשוב והסייבר

צרו קשר - אגף המחשוב והסייבר

תמיכת מחשוב 

  • לתמיכת מחשוב שוטפת ניתן לפנות טלפונית למדור תמיכת מחשוב בטל': 08-6477171 או 77171 (פנימי), בימים א-ה בין השעות 8:00 עד 16:00.
  • ניתן לפתוח תקלה גם באינטרנט על ידי פתיחת קריאת שירות
  • או על ידי שליחת דואר אלקטרוני לכתובת helpdesk@bgu.ac.il

אינטרנט מהבית

  • בבעיות התחברות והגדרות מהבית לשירות ה"מחלף", נא לפנות למוקד התמיכה הטלפוני של חברת הוטנט בטלפון: 053-535-3133.
  • יש למסור לאנשי התמיכה בהוטנט שם פרטי, שם משפחה ומזהה אישי.
    המזהה האישי נגיש בקישור הבא​
  • להערות, הצעות לשיפור ותלונות נא לפנות ראש מחלקת IT ושירות:
    טל': 08-6472735 | דוא"ל: haimabu@bgu.ac.il​​