תמיכת מחשוב
- לתמיכת מחשוב שוטפת ניתן לפנות טלפונית למדור תמיכת מחשוב בטל': 08-6477171 או 77171 (פנימי), בימים א-ה בין השעות 8:00 עד 16:00.
- ניתן לפתוח תקלה גם באינטרנט על ידי פתיחת קריאת שירות
- או על ידי שליחת דואר אלקטרוני לכתובת helpdesk@bgu.ac.il
אינטרנט מהבית
- בבעיות התחברות והגדרות מהבית לשירות ה"מחלף", נא לפנות למוקד התמיכה הטלפוני של חברת הוטנט בטלפון: 053-535-3133.
- יש למסור לאנשי התמיכה בהוטנט שם פרטי, שם משפחה ומזהה אישי.
המזהה האישי נגיש בקישור הבא - להערות, הצעות לשיפור ותלונות נא לפנות ראש מחלקת IT ושירות:
טל': 08-6472735 | דוא"ל: haimabu@bgu.ac.il

