
דנה ודר-וייס
אקדמי בכיר
מאמר תגובה
אמון וערעור בקהילות מקצועיות
בתגובה למאמר " ניתוח רב שכבתי של הקשר בין השפעת קהילות מקצועיות לומדות, אמון בקרב עמיתים ומסוגלות קולקטיבית ובין מחויבות מורים כלפי תלמידיהם" בעמ' 75-87, מאירים המחברים את המתח בין אמון בקהילה מקצועית לומדת ובין אי-ודאות פדגוגית שיכולה לזמן למידה. המחברים מדגימים קשיים העולים סביב מתח זה באמצעות ממצאי מחקרים של קבוצת המחקר שלהם במעבדה לחקר הפדגוגיה באוניברסיטת בן-גוריון. מטרת התגובה לבחון את הקשר המורכב בין למידה מקצועית, אמון ותפיסת מסוגלות בקהילות מקצועיות לומדות.
| שפת פרסום | עברית |
| דפים | 89-97 |
| סטטוס פרסום | פורסם - 2021 |
IHP
Communities
Education -- Israel -- Administration
Employees
Interpersonal relations
Learning
Professional learning communities
Self-efficacy
Teachers
Teachers -- In-service training
Teaching
Team learning approach in education
Trust
Uncertainty
אי-ודאות
אמון (פסיכולוגיה)
הוראה
התפתחות מקצועית -- מורים
יחסים בין אישיים אצל עובדים
למידה
למידה בקבוצות
מורים
מסוגלות עצמית
מערכת החינוך
קהילה
קהילות למידה מקצועית
ihp
Sustainable Development Goals
SDG 4 - חינוך איכותי