דנה ודר-וייס

אקדמי בכיר

מאמר תגובה

אמון וערעור בקהילות מקצועיות

Dana Vedder Weiss, עידו גדעון
בתגובה למאמר " ניתוח רב שכבתי של הקשר בין השפעת קהילות מקצועיות לומדות, אמון בקרב עמיתים ומסוגלות קולקטיבית ובין מחויבות מורים כלפי תלמידיהם" בעמ' 75-87, מאירים המחברים את המתח בין אמון בקהילה מקצועית לומדת ובין אי-ודאות פדגוגית שיכולה לזמן למידה. המחברים מדגימים קשיים העולים סביב מתח זה באמצעות ממצאי מחקרים של קבוצת המחקר שלהם במעבדה לחקר הפדגוגיה באוניברסיטת בן-גוריון. מטרת התגובה לבחון את הקשר המורכב בין למידה מקצועית, אמון ותפיסת מסוגלות בקהילות מקצועיות לומדות.
שפת פרסום עברית
דפים 89-97
סטטוס פרסום פורסם - 2021

IHP

Communities
Education -- Israel -- Administration
Employees
Interpersonal relations
Learning
Professional learning communities
Self-efficacy
Teachers
Teachers -- In-service training
Teaching
Team learning approach in education
Trust
Uncertainty
אי-ודאות
אמון (פסיכולוגיה)
הוראה
התפתחות מקצועית -- מורים
יחסים בין אישיים אצל עובדים
למידה
למידה בקבוצות
מורים
מסוגלות עצמית
מערכת החינוך
קהילה
קהילות למידה מקצועית
ihp

Sustainable Development Goals

SDG 4 - חינוך איכותי