מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

עמיתי 'צין' מארה"ב הגיעו לביקור מדברי

15 מחברי התוכנית היוקרתית של אגודת שוחרי האוניברסיטה בארה"ב, 'עמיתי צין' (Zin Fellows), התארחו באוניברסיטת בן-גוריון בנגב במסגרת סמינר בן שבוע. חברי התוכנית הינם מנהיגים מתחומים שונים המחויבים להגשמת החזון של דוד בן-גוריון לאזור הנגב והמשך התפתחותו. במסגרת הסמינר ביקרו חברי המשלחת בכל הקמפוסים של האוניברסיטה - בבאר שבע, שדה בוקר ובאילת ובאתרים נוספים ברחבי הנגב.

מנהיגי קהילה מצטיינים בהווה ובעתיד מרחבי ארצות הברית התארחו השבוע באוניברסיטה ולמדו על האתגרים הצפויים לנגב והדרכים בהם ניתן לקחת חלק בהתמודדות עימם. במסגרת סמינר בן שבוע שנערך בארץ, נפגשו חברי המשלחת עם חוקרים, סטודנטים ובני נוער ולמדו על העשייה המחקרית והחברתית המתקיימת באוניברסיטה. בין היתר חברי המשלחת גם סיירו במעבדות, בבסיס צבאי, זכו לאירוח בדואי בלקייה, חנכו את 'גן צין' במרכז חוסידמן לנוער שוחר מדע ואף צפו במופע של להקת האוניברסיטה בפאב מקומי.

ביקור 'עמיתי צין' בקמפוס מרקוס בבאר שבע

המשלחת הנוכחית הינה השישית במספר מאז נוסדה התוכנית. המשלחת האחרונה הגיעה לארץ ב- 2019, לפני התפרצות נגיף הקורונה, ולמעשה הביקור כעת מהווה את חידוש הביקורים בקמפוס. כמו כן, זו פעם ראשונה ש'עמיתי צין' מבקרים בקמפוס אילת.

"חברי המשלחת מחויבים לעתיד הנגב והדרום כולו", אמר ג'ף קיי, סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי ציבור ופיתוח משאבים. "למפגשים המתקיימים במסגרת הסמינר חשיבות גבוהה בהירתמות חברינו מארה"ב לאתגרי הנגב. המפגש הבלתי אמצעי עם חוקרים, סטודנטים ותושבי הנגב מהווה חוויה בלתי נשכחת. אין לי ספק שחברי המשלחת, מנהיגי קהילות בארה"ב, ימשיכו להדהד את סיפורו של הנגב", סיכם.

מנהיגי קהילה מצטיינים בהווה ובעתיד מרחבי ארצות הברית התארחו השבוע באוניברסיטה ולמדו על האתגרים הצפויים לנגב והדרכים בהם ניתן לקחת חלק בהתמודדות עימם. במסגרת סמינר בן שבוע שנערך בארץ, נפגשו חברי המשלחת עם חוקרים, סטודנטים ובני נוער ולמדו על העשייה המחקרית והחברתית המתקיימת באוניברסיטה. בין היתר חברי המשלחת גם סיירו במעבדות, בבסיס צבאי, זכו לאירוח בדואי בלקייה, חנכו את 'גן צין' במרכז חוסידמן לנוער שוחר מדע ואף צפו במופע של להקת האוניברסיטה בפאב מקומי. המשלחת הנוכחית הינה השישית במספר מאז נוסדה התוכנית. המשלחת האחרונה הגיעה לארץ ב- 2019, לפני התפרצות נגיף הקורונה, ולמעשה הביקור כעת מהווה את חידוש הביקורים בקמפוס. כמו כן, זו פעם ראשונה ש'עמיתי צין' מבקרים בקמפוס אילת. "חברי המשלחת מחויבים לעתיד הנגב והדרום כולו", אמר ג'ף קיי, סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי ציבור ופיתוח משאבים. "למפגשים המתקיימים במסגרת הסמינר חשיבות גבוהה בהירתמות חברינו מארה"ב לאתגרי הנגב. המפגש הבלתי אמצעי עם חוקרים, סטודנטים ותושבי הנגב מהווה חוויה בלתי נשכחת. אין לי
165

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following