מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

משלחת בכירה מתאילנד בראשות שגרירת הממלכה בישראל ביקרה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב

סגנית הנשיא לקשרים בינלאומיים, סגנית הנשיא לקשרים בינלאומיים, ארחה את המשלחת וצופה הקמה של קרן דו-לאומית שתציע מענקי מחקר לסטודנטים.

פרופ' לימור אהרנסון-דניאל, סגנית הנשיא לקשרים בינלאומיים, ארחה ביום ראשון ה-19.2 משלחת בכירה מתאילנד.

המשלחת אשר לוותה על ידי שגרירת תאילנד בישראל כללה את עוזר שר החינוך המדע המחקר והחדשנות של תאילנד, ובכירים נוספים מהממלכה: נשיא הרשות למחקר וחדשנות, יו"ר הועדה הלאומית למדע וטכנולוגיה, יו"ר הסוכנות לפיתוח חקלאי, נשיאי אוניברסיטאות ודיקנים.

ביקור משלחת בכירה מתאילנד

לאחר סיור בקמפוס וסקירה אודותיה, הציגו פרופ' ירון זיו, ראש ביה״ס לקיימות ושינויי אקלים ע"ש גולדמן זוננפלד, פרופ' נפתלי לזרוביץ, ראש המכון לחקלאות וביוטכנולוגיה של אזורים צחיחים על-שם שוחרי צרפת שבמכונים לחקר המדבר ע"ש בלאושטיין, ופרופ' מיקי מלול, דיקן הפקולטה לניהול.

"זה היה ביקור קצר אך יעיל" סיכמה פרופ' אהרנסון-דניאל. "ברור שהפוטנציאל והעניין לשיתוף פעולה אקדמי נמצא שם. אני בטוחה שבקרוב נראה סטודנטים מתאילנד בקמפוס שדה בוקר, ובטווח הארוך יותר אני צופה הקמה של קרן דו-לאומית שתציע מענקי מחקר".

פרופ' לימור אהרנסון-דניאל, סגנית הנשיא לקשרים בינלאומיים, ארחה ביום ראשון ה-19.2 משלחת בכירה מתאילנד. המשלחת אשר לוותה על ידי שגרירת תאילנד בישראל כללה את עוזר שר החינוך המדע המחקר והחדשנות של תאילנד, ובכירים נוספים מהממלכה: נשיא הרשות למחקר וחדשנות, יו"ר הועדה הלאומית למדע וטכנולוגיה, יו"ר הסוכנות לפיתוח חקלאי, נשיאי אוניברסיטאות ודיקנים. לאחר סיור בקמפוס וסקירה אודותיה, הציגו פרופ' ירון זיו, ראש ביה״ס לקיימות ושינויי אקלים ע"ש גולדמן זוננפלד, פרופ' נפתלי לזרוביץ, ראש המכון לחקלאות וביוטכנולוגיה של אזורים צחיחים על-שם שוחרי צרפת שבמכונים לחקר המדבר ע"ש בלאושטיין, ופרופ' מיקי מלול, דיקן הפקולטה לניהול. "זה היה ביקור קצר אך יעיל" סיכמה פרופ' אהרנסון-דניאל. "ברור שהפוטנציאל והעניין לשיתוף פעולה אקדמי נמצא שם. אני בטוחה שבקרוב נראה סטודנטים מתאילנד בקמפוס שדה בוקר, ובטווח הארוך יותר אני צופה הקמה של קרן דו-לאומית שתציע מענקי מחקר".
130

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following