מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

חדש באוניברסיטת בן-גוריון: בחינה במתמטיקה כחלופה לרכיב הכמותי בפסיכומטרי

כדי להקל על מועמדים ומועמדות שצריכים לשפר רק את הרכיב הכמותי בציון הפסיכומטרי שלהם, המרכז ללימודים קדם אקדמיים באוניברסיטה פותח קורס ריענון במתמטיקה שציון הבחינה בסיומו יחליף את הרכיב הכמותי מהפסיכומטרי.

ציון הבחינה יהיה תקף באופן הבא בעבור מחלקות הפקולטה למדעי ההנדסה: ציון הבחינה במתמטיקה יחליף את הרכיב הכמותי מהפסיכומטרי בשקלול סכם הנדסה. בעבור מועמדים ומועמדות שיירשמו למדעי המחשב, כלכלה ולתוכנית לניהול מערכות מידע, ציון הבחינה במתמטיקה יחליף את הדרישה לרכיב כמותי לצורך קבלה (לא כחלק משקלול הסכם הכמותי) חידוד חשוב הוא שבמחלקות בהן נדרש ציון פסיכומטרי לקבלה, הדרישה עומדת בעינה והבחינה אינה מחליפה את הצורך בציון הרב תחומי בפסיכומטרי.

מנהלת המרכז ללימודים קדם אקדמיים, טל רפאלי, סיפרה על היוזמה: "הבחינה והקורס יקלו על מועמדים ומועמדות למקד את המאמצים בתחום הכמותי אותו הם צריכים לשפר כדי להגדיל את סיכויי הקבלה.

הרעיון הוא להציע אפיק קבלה חדש כדי לאפשר לכמה שיותר מועמדים ומועמדות להגשים את הרצון ללמוד במחלקות בהן הם מעוניינים. הרווח הוא שאין להן ולהם צורך להיבחן מחדש בבחינה הפסיכומטרית כולה, אלא רק בבחינה אחת שמחליפה את הרכיב הכמותי.

מעבר לכך, הקורס מועבר דרך הזום ומציע גמישות למועמדים ומועמדות שקשה להם ולהן להגיע להרצאות פיזיות. ברור שתמיכה ומענה לשאלות הלומדים יינתנו גם הם באמצעות הזום. יש לציין שהבחינה עצמה תתבצע באופן פיזי באוניברסיטת בן-גוריון בנגב."

לקורס מוזמנים להירשם מועמדות ומועמדים עם בגרות של 4 יח"ל מתמטיקה לפחות בציון עובר.

ההרשמה פתוחה עד ל-15.04.2023.

למידע נוסף והרשמה >>

 

ציון הבחינה יהיה תקף באופן הבא בעבור מחלקות הפקולטה למדעי ההנדסה: ציון הבחינה במתמטיקה יחליף את הרכיב הכמותי מהפסיכומטרי בשקלול סכם הנדסה. בעבור מועמדים ומועמדות שיירשמו למדעי המחשב, כלכלה ולתוכנית לניהול מערכות מידע, ציון הבחינה במתמטיקה יחליף את הדרישה לרכיב כמותי לצורך קבלה (לא כחלק משקלול הסכם הכמותי) חידוד חשוב הוא שבמחלקות בהן נדרש ציון פסיכומטרי לקבלה, הדרישה עומדת בעינה והבחינה אינה מחליפה את הצורך בציון הרב תחומי בפסיכומטרי. מנהלת המרכז ללימודים קדם אקדמיים, טל רפאלי, סיפרה על היוזמה: "הבחינה והקורס יקלו על מועמדים ומועמדות למקד את המאמצים בתחום הכמותי אותו הם צריכים לשפר כדי להגדיל את סיכויי הקבלה. הרעיון הוא להציע אפיק קבלה חדש כדי לאפשר לכמה שיותר מועמדים ומועמדות להגשים את הרצון ללמוד במחלקות בהן הם מעוניינים. הרווח הוא שאין להן ולהם צורך להיבחן מחדש בבחינה הפסיכומטרית כולה, אלא רק בבחינה אחת שמחליפה את הרכיב הכמותי. מעבר לכך, הקורס מועבר דרך הזום ומציע גמישות למועמדים ומועמדות שקשה להם ולהן להגיע להרצאות פיזיות.
196

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following