מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

לנובו מקימה מרכז חדשנות בסייבר בשיתוף מרכז הסייבר של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

חברת לנובו מכריזה היום על הקמת מרכז חדשנות בסייבר של לנובו (LCIC), בשיתוף מרכז הסייבר של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מוסד מוביל במחקר סייבר בישראל.

המרכז יתמקד בחדשנות מבוססת ארכיטקטורת "Zero-trust" בחומרה ואבטחה מעל ומתחת-למערכת-ההפעלה, וכן ישמש כמוקד לפיתוח הדור הבא של פתרונות אבטחה.

המרכז החדש LCIC יציע ללקוחות לנובו מעבדה לווידוא תקני אבטחה, כמו גם גישה לידע מתקדם וחילופי מידע באמצעות מרכז הדרכה מקומי.

מימין לשמאל- פרופ' יובל אלוביץ', ראש מרכז הסייבר באוניברסיטת בן-גוריון; לוקה רוסי, סגן נשיא בכיר ונשיא קבוצת המכשירים החכמים בלנובו, נימה נדב באיאטי, דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו. | צילום: יח"צ לנובו
מימין לשמאל- פרופ' יובל אלוביץ', ראש מרכז הסייבר באוניברסיטת בן-גוריון; לוקה רוסי, סגן נשיא בכיר ונשיא קבוצת המכשירים החכמים בלנובו, נימה נדב באיאטי, דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו. | צילום: יח"צ לנובו

עם הרחבת תחומי תקיפה לצד העלייה בתחכום של תוקפים וכלי תקיפה כנגד מערכות מחשב של עסקים, ממשלות וצרכנים, חלה עלייה במגוון ובחומרה של איומי הסייבר.

על פי הדו"ח הבינלאומי "Data For Humanity" של לנובו מנובמבר 2022, אבטחת מידע היא השיקול המרכזי של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בהחלטות לגבי השקעה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית. ניטור והערכת איומים, בשילוב מחקר ודוחות של אנשי מקצוע בתחום הסייבר של ה-LCIC, ינגישו מענה יעיל ואסטרטגי.

ישראל זוכה להכרה בינלאומית כמרכז עולמי של תעשיית הסייבר, ובאר שבע היא ביתם של מרכזי  מו"פ בתחום הסייבר של מספר חברות טכנולוגיה גלובליות. המרכז יאויש וינוהל בשיתוף פעולה בין מומחי הסייבר מלנובו ואוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

"אבטחת מידע עומדת בראש סדרי עדיפויות של מנהלי מערכות מידע כיום", אמר נימה נדב באיאטי (Nima Nadav Baiati), דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו (Executive Director & GM, Commercial Cybersecurity Solutions, Lenovo). "הקמת מרכז החדשנות בסייבר ע"י לנובו, בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון, תספק לנו אפשרות ליצירת מוקד עולמי של חדשנות בתחום האבטחה, וגישה ישירה למומחים מובילים בעולם לטובת לקוחותינו. כך נוכל ליצור מוצרים מאובטחים עוד יותר בכל תחומי פעילותנו".

נימה נדב באיאטי, דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו. | צילום: יח"צ לנובו
נימה נדב באיאטי, דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו. | צילום: יח"צ לנובו

הפתרונות שיפותחו במרכז החדשנות בסייבר LCIC ישולבו ב-ThinkShield, סל פתרונות החומרה, התוכנה והשירותים של לנובו, בעלי מאפייני אבטחה משופרים. סל האבטחה המקיף כולל פתרונות מתקדמים, פלטפורמה ורכיבים מאובטחים, הגנה מפני איומים ואבטחת מידע, וכלים לניהול אבטחה שמסייעים בהגנה על מידע עסקי קריטי.

"אוניברסיטת בן-גוריון מחויבת למעמדה כמובילה בתחום הסייבר לא רק בישראל, אלא גם בעולם, תוך יישום הידע והמחקר האקדמיים העדכניים ביותר על בעיות מהעולם האמיתי", אמר פרופ' יובל אלוביץ', ראש מרכז הסייבר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. "כחלק מהחזון, אנו נחושים לחבור לחברות מובילות אשר חולקות איתנו את הערכים והרצון לשמש דוגמה לתעשייה באמצעות חתירה למצוינות וחדשנות בסייבר. משכך, אנו מברכים את לנובו על החבירה אלינו בלחימה הדיגיטלית נגד איומי הסייבר. אנו נרגשים לעבוד יחד במרכז החדשנות בסייבר שהקמנו במשותף, בדגש מיוחד על טכנולוגיות "Zero-trust" והדור הבא של פתרונות אבטחה. עבודת המרכז תהפוך לחלק מסל פתרונות האבטחה של לנובו ותסייע במאמצי חדשנות סייבר עבור לקוחות לנובו".

"הקמת מעבדות לנובו באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מעידה על הצלחתנו המתמשכת בשיתוף פעולה עם שותפי מפתח בתעשייה. שיתופי הפעולה של האוניברסיטה עם התעשייה הם עיקרון מרכזי בפיתוח טכנולוגיות ויכולות, והם קריטיים לחיזוק אזור הנגב.” אמר פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

המרכז יתמקד בחדשנות מבוססת ארכיטקטורת "Zero-trust" בחומרה ואבטחה מעל ומתחת-למערכת-ההפעלה, וכן ישמש כמוקד לפיתוח הדור הבא של פתרונות אבטחה. המרכז החדש LCIC יציע ללקוחות לנובו מעבדה לווידוא תקני אבטחה, כמו גם גישה לידע מתקדם וחילופי מידע באמצעות מרכז הדרכה מקומי. מימין לשמאל- פרופ' יובל אלוביץ', ראש מרכז הסייבר באוניברסיטת בן-גוריון; לוקה רוסי, סגן נשיא בכיר ונשיא קבוצת המכשירים החכמים בלנובו, נימה נדב באיאטי, דירקטור ומנהל כללי פתרונות אבטחת סייבר מסחריים בלנובו. | צילום: יח"צ לנובו עם הרחבת תחומי תקיפה לצד העלייה בתחכום של תוקפים וכלי תקיפה כנגד מערכות מחשב של עסקים, ממשלות וצרכנים, חלה עלייה במגוון ובחומרה של איומי הסייבר. על פי הדו"ח הבינלאומי "Data For Humanity" של לנובו מנובמבר 2022, אבטחת מידע היא השיקול המרכזי של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בהחלטות לגבי השקעה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית. ניטור והערכת איומים, בשילוב מחקר ודוחות של אנשי מקצוע בתחום הסייבר של ה-LCIC, ינגישו מענה יעיל ואסטרטגי. ישראל זוכה להכרה בינלאומית כמרכז עולמי של תעשיית הסייבר, ובאר שבע
446

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following