מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

מלגת הות"ת לסטודנטיות מצטיינות לתואר שני מחקרי בתחומי ההייטק הוענקה לגלי שמואלי מהמחלקה לפיזיקה

מחקרה של גלי עוסק באחד הפרמטרים הקוסמולוגיים המתארים את היקום שלנו ומתבצע על ידי שימוש בכלים שונים מתחום הקוסמולוגיה וניתוח המידע המתקבל מהם.

גלי שמואלי, סטודנטית לתואר שני במחלקה לפיזיקה, תחת הנחייתו של ד"ר עילי קובץ, זכתה במלגת הות"ת לסטודנטיות מצטיינות לתואר שני מחקרי בתחומי ההייטק לשנת תשפ"ג.

לאחר סיום לימודי תואר ראשון במסלול המשולב פיזיקה ומתמטיקה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, גלי החלה את לימודיה לתואר שני. גלי משתתפת בקבוצת האסטרופיזיקה, ובאופן יותר מדויק בתחום הקוסמולוגיה. 

תחום זה עוסק בחקר היקום בקנה מידה גדול ועוסק בשאלות כמו: כיצד היקום שלנו מתפשט? מהו החומר המרכיב את היקום? מהו חומר אפל? מהי אנרגיה אפלה? ועוד שאלות רבות העומדות בבסיס טבע היקום שלנו, אך עדיין נותרו ללא מענה.

מחקרה של גלי עוסק באחד הפרמטרים הקוסמולוגיים המתארים את היקום שלנו ומתבצע על ידי שימוש בכלים שונים מתחום הקוסמולוגיה וניתוח המידע המתקבל מהם. כלים אלו הם בדרך כלל אותות המגיעים מהיקום הקדום, חלקם מתקופות מעט לאחר המפץ הגדול, ולמידתם מספקת לנו מידע רב על טבעו של היקום.

תוכנית המלגות של המועצה להשכלה גבוהה נועדה לעודד את הסטודנטיות המצטיינות במקצועות ההייטק להמשיך ללימודים לתארים מתקדמים ולאפשר להן להקדיש את מלוא זמנן ללימודים ולסיים את לימודי התואר השני תוך שנתיים.

גלי שמואלי, סטודנטית לתואר שני במחלקה לפיזיקה, תחת הנחייתו של ד"ר עילי קובץ, זכתה במלגת הות"ת לסטודנטיות מצטיינות לתואר שני מחקרי בתחומי ההייטק לשנת תשפ"ג. לאחר סיום לימודי תואר ראשון במסלול המשולב פיזיקה ומתמטיקה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, גלי החלה את לימודיה לתואר שני. גלי משתתפת בקבוצת האסטרופיזיקה, ובאופן יותר מדויק בתחום הקוסמולוגיה.  תחום זה עוסק בחקר היקום בקנה מידה גדול ועוסק בשאלות כמו: כיצד היקום שלנו מתפשט? מהו החומר המרכיב את היקום? מהו חומר אפל? מהי אנרגיה אפלה? ועוד שאלות רבות העומדות בבסיס טבע היקום שלנו, אך עדיין נותרו ללא מענה. מחקרה של גלי עוסק באחד הפרמטרים הקוסמולוגיים המתארים את היקום שלנו ומתבצע על ידי שימוש בכלים שונים מתחום הקוסמולוגיה וניתוח המידע המתקבל מהם. כלים אלו הם בדרך כלל אותות המגיעים מהיקום הקדום, חלקם מתקופות מעט לאחר המפץ הגדול, ולמידתם מספקת לנו מידע רב על טבעו של היקום. תוכנית המלגות של המועצה להשכלה גבוהה נועדה לעודד את הסטודנטיות המצטיינות במקצועות ההייטק להמשיך ללימודים לתארים מתקדמים ולאפשר להן להקדיש
165

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following