היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה

עוברים למערכת הסילבוסים הממוחשבת

הדרכה בנושא מעבר למערכת הסילבוסים בשנת תשפ"ז
13 יולי 2026
להרשמה

לקראת המעבר האוניברסיטאי לעבודה מלאה עם מערכת הסילבוסים הממוחשבת החל מסמסטר א׳ תשפ״ז, מטרת ההדרכה להכיר את המערכת, ולהיערך לעבודה שוטפת, פשוטה ונוחה יותר.

במהלך ההדרכה נכיר את האפשרויות המרכזיות במערכת: הזנת סילבוס חדש, עדכון סילבוס קיים, ייבוא מידע מסילבוס שכבר הוזן, ותהליך האישור והפרסום. נציג כיצד המערכת מסייעת לחסוך זמן, לצמצם עבודה ידנית, ולהפיק סילבוס אחיד, עדכני ואסתטי, שיהיה זמין לסטודנטיות ולסטודנטים במודל ובקובץ הקורסים האוניברסיטאי.

ההדרכה מיועדת לחברות וחברי סגל ההוראה, ותאפשר להכיר מקרוב את תהליך העבודה החדש, לשאול שאלות, ולקבל כלים מעשיים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

מרצה: ד"ר יעל לין, אחראית פדגוגיה דיגיטלית ביחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה