ספר המותג הוא מסמך מקיף המגדיר ומפרט את כל היבטי המיתוג של האוניברסיטה. הוא משמש כ"תנ"ך" עיצובי ותקשורתי, ומבטיח עקביות ואחידות בכל נקודות המגע בין הארגון לקהל היעד שלו. הספר מגדיר את זהות המותג ומשמש כמדריך למותג.
מרכיבי ספר המותג
אסטרטגיית המותג: התכלית שלנו, הרעיון המבדל וערכי האוניברסיטה.
הלוגו ומבנה המותג: הסמל הראשי ומותגי משנה, לוגו וטיפוגרפיה, שימוש נכון (ולא נכון).
הפרספקטיבה הטקסטואלית: הסיפור שלנו.
שפה חזותית: צבעוניות, גוונים, טיפוגרפיה, אלמנטים גרפיים, שפה צילומית ואייקונים.
יישומים: הנחיות לשימוש נכון במיתוג ודוגמאות על פני פלטפורמות שונות (פוסטרים, מצגות, רשתות חברתיות ועוד).
החשיבות של ספר המותג עבורנו
שמירה על אחידות: מבטיח שהמותג ייראה וישמע אותו דבר בכל מקום, ובכך מחזק את ההכרה והאמינות שלו.
הכוונה עיצובית: מספק מסגרת ברורה לעוסקות ולעוסקים בעיצוב, תוכן ושיווק ומבטיח שהעבודה שלהם תואמת את זהות המותג.
תקשורת יעילה: תורם ליצירת מסרים עקביים וברורים המהדהדים את ערכי המותג ומושכים את קהל היעד.
חיזוק הנכסים: מגן על נכסי המותג, כמו הלוגו והשם, ומבטיח שימוש נכון בהם.
הצמיחה העסקית: תורם להצלחת הארגון על ידי חיזוק התדמית שלו ובניית קהילה נאמנה.
ספר המותג האוניברסיטאי
עיינו בספר המותג המלא. כניסה לקובץ עם שם וסיסמה ארגוניים.