

מומלץ להפיק הזמנה שתופץ בקרב קהל היעד ולפרסם את הכנס.
לשירותי הגהה לחומרים פרסומיים ניתן לפנות להילה שנהב מהמחלקה לפרסומים ודוברות.
על מנת להפיץ את דבר הכנס בין חברי הסגל באמצעות מערכת התקשורת הארגונית, יש לפנות לאגף משאבי אנוש.
על מנת לפרסם את הכנס בקרב הסטודנטים במחלקות הרלוונטיות, יש לפנות למזכירויות במחלקות.
לשם פרסום מודעות בתשלום לקהל הרחב בעיתונות - ניתן לפנות למחלקה לפרסומים ודוברות - הילה שנהב
על מנת לפרסם באתר האינטרנט וברשתות חברתיות - מומלץ להיעזר באגף השיווק
בכל הקשור לחשיפה תקשורתית (עיתונות כתובה, טלויזיה, רדיו) יש להיעזר בדובר האוניברסיטה, שמואל דברת.
על מנת לתאם צילומי סטילס ווידאו ניתן לפנות לדני מכליס - צלם האוניברסיטה או לספקי צילום ועריכה מקצועית.pdf.
לשם קבלת חומר פרסומי על האוניברסיטה יש לפנות לנועה פישרמן.
הקמת אתר אינטרנט
הקמת אתר אינטרנט לכנס זהו מרכיב קבוע בכל כנס. ראשית כדאי לחשוב מהי הפונקציה של האתר. האם הוא מתפקד כתוכנייה, כספריית חומרים או כפלטפורמה פרסומית. בהתאם יש לבחור את העיצוב. ישנן פלטפורמות חינמיות לבניית אתרים מוצלחים.
עמדת רישום
ביום הכנס מומלץ להציב עמדת רישום עם דיילים לבאי הכנס. ניתן להזמין חברה המספקת שירותי דיילות או לחילופין להשתמש בשירותי סטודנטים.
גביית דמי רישום
הגבייה נעשית באמצעות החנות האינטרנטית.
החנות מאפשרת גבייה בכרטיסי אשראי עבור שירותים שונים, כגון: כנסים, סמינרים, קורסים ועוד.
החנות מנוהלת בשפה העברית לגבייה בש"ח ובשפה האנגלית לגבייה בדולרים. החל מעליית החנות לאוויר, באתר הבית של האוניברסיטה.
חל איסור לבצע גביית מזומנים ביחידות האוניברסיטה השונות!
יחידות בודדות בלבד שקיבלו היתר מאגף הכספים לניהול סניף קופה, יוכלו להמשיך בפעילותן.
כדי ליצור מוצר חדש באתר, עליכם למלא את הטופס
לאחר מכן – יש לפנות לבעלי התפקידים הללו:
כאשר התקציב שאליו יועברו ההכנסות הינו התקציב הרגיל או פרויקטים (מתחיל ב-5 או 6 או 39) - יש לפנות לאירית סלמה בטלפון 08-6472603
כאשר ההכנסות מיועדת לשאר סעיפי התקציב - יש לפנות למאיה רותם בטלפון 08-6477742
לידיעתכם, על כל הכנסה מגורם חוץ-אוניברסיטאי לסעיף תקציבי של כנס אקדמי, תגבה תקורה מופחתת בשיעור 10%.