
בנוסף, ייצא פעמיים בשנה, קול קורא לתמיכה בכנסים בינלאומיים גדולים (כנסים רבי משתתפים ובמיוחד מחו"ל) בהובלת חברי הסגל האקדמי הבכיר.
בסיום כנס, אם יוותרו יתרות לא מנוצלות, הן תוחזרנה לנותן התמיכה.
לשאלות נוספות ניתן לפנות ללשכת סגן נשיא למו"פ, לאלינוער אואקרט, בטלפון 08-6472423.
מומלץ ליצור קשר עם רכזת קרנות רלוונטית במדור קרנות, ע"פ השיוך הפקולטי, לפי המפורט בלינק הבא:
תהליך פתיחת סעיף "כנס" מתבצע דרך מערכת ה-e תפנית. יש להיכנס ל"בקשה לפתיחת קרן". בלשונית "נתונים כלליים" יש לסמן בסיווג הראשי "כנס".
בלשונית מסמכים יש לצרף מידע רלוונטי לקיום הכנס לרבות המסמכים:
1. תצהיר ניגוד עניינים חתום ע"י הממונה על הכנס.
2. תכנית כנס רשמית או טנטטיבית (לקראת מועד הכנס יש להגיש תכנית כנס סופית).
3. רשימת משתתפים שמית או מכתב נלווה עם מידע לגבי היקף המשתתפים הצפוי, תוך הבחנה בין משתתפים חיצוניים ועובדי המוסד (מידע זה נחוץ לצורכי עמידה בתקנות מס הכנסה).
4. מכתב נלווה של מארגן הכנס עם הסבר לגבי מקורות המימון וההוצאות צפויות (מפרט תקציבי).
ניתן יהיה להשתמש בתקציב הכנס בתנאי שהוגשו כל המסמכים הנלווים והועברו כספים (תמיכות/הקצבות) לתקציב הכנס.
לא יאושר שימוש בתקציב הכנס ע"ב אשראי.
שימו לב, על כל הכנסה מגורם חוץ-אוניברסיטאי תגבה תקורה מופחתת בשיעור 10%.