מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

Green And White Modern Home Care Service Flyer (1919 X 480 פיקסל) (1)

קידום סטודנטים בלמידה

​​​​​

המדור לקידום סטודנטים מסייע להצלחת הסטודנטים באמצעות מרתונים לפני בחינות, שיעורי עזר ומתן שיעורי תגבור. להלן פירוט שירותי הסיוע לסטודנטים.

אפשרויות לסיוע לימודי

מרתון ניתן כשיעורי תגבור לקראת בחינות במסגרת של 8 שעות לימוד (60 דקות לשעה), 4-2 מפגשים.

תוכן מרתון נקבע עפ"י רצון הקבוצה ותיאום עם המתרגל- ניתן לבצע חזרה על נושאים שנלמדו במהלך הקורס, לפתור תרגילים/בחינות קודמות וכד'.
המרתון אינו מהווה תחליף ללימוד/תרגול בקורס.

קבוצת מרתון תכלול 20-16 סטודנטיות/ים. עלות מרתון לסטודנט/ית – 170 ₪.

ניתן לפתוח גם מרתון מורחב הכולל 12 שעות במחיר 250 ₪ לסטודנט/ית. במקרה זה יש להדגיש שמדובר במרתון מורחב.​

כיצד פותחים קבוצת מרתון?

  • יש לקבוע ראש קבוצה האחראי לגיבוש הקבוצה, הרישום, התשלום, יצירת קשר עם המתרגל, תאום תכני הלימוד וכו' (ראש קבוצה פטור מתשלום).

        באחריות ראש הקבוצה:

  • למלא טופס פרטי הסטודנטים.
  • להחזיר טופס מלא לאחראי המרתונים בדיקנאט ולקבל פרטי התקשרות למתרגל/ת מתאימ/ה לקורס.
  • לתאם עם המתרגל/ת שעות תרגול ונושאי תרגול.
  • לוודא (עם אחראי המרתונים בדיקנאט) שחברי הקבוצה שילמו עבור המרתון.
  • לאחר פתיחת הקבוצה במחשב, ראש קבוצה ימלא טופס הזמנת כיתות, יחזירו לאחראי המרתונים בדיקנאט ויקבל את מספרי הכיתות למרתון. אישור סופי לקיום המרתון יינתן רק לאחר שמשתתפי הקבוצה שילמו.
     
    ההרשמה תהווה התחייבות מצד הסטודנט שנרשם ולא ניתן לבטלה.
    גם אם החליט לא להשתתף הוא יחויב במלוא הסכום.

לתשומת ליבכם, דיקנאט הסטודנטים אינו אחראי על הקלטות מפגשי המרתונים המתקיימים בזום.​

*לא לכל הקורסים יש מתרגלים/ות זמינים/ות למרתונים. אפשרות התשלום באתר תיפתח רק לאחר תאום עם מתרגל/ת.​

כיצד משלמים למרתון?

התשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי, דרך מערכת מנהל תלמידים
עקב שדרוג המערכת המנהלתית של האוניברסיטה שאחת מהן הינה קיוסק מידע אישי,
בעת הרישום יש לשים לב שהמערכת אינה נתמכת יותר ע"י דפדפן אינטרנט אקספלורר.

  • יש לבחור את האופציה של מרתון (בהתאם לקבוצת המרתון אליה נרשמת).
  • יש לוודא כי נרשמתם למרתון הנכון (ע"פ הפרטים המצוינים).
  • יש לשמור את מספר האישור.

ניתן להוציא אישור תשלום דרך מערכת מנהל תלמידים: מידע אישי, דיקנאט הסטודנטים, אישור תשלום לשירותי הדיקנאט באמצעות כרטיס אשראי. ​

לפרטים נוספים,יש לפנות לירון בטלפון 08-6477389 או במייל marathon@bgu.ac.il ​

​​

ניתן לפתוח דרך דיקנאט הסטודנטים שיעורי תגבור המועברים בקבוצות קטנות על מנת לאפשר לכם הסטודנטים להדביק את קצב ההתקדמות של הכיתה. מדובר בעזרה הניתנת אחת לשבוע או לשבועיים של 10 שעות (60 דקות לשעה) עד תחילת תקופת הבחינות בפתירת תרגילים, עיבוד החומר הנלמד באופן שוטף והשלמת פערים כדי להגיע מוכנים למבחן סוף הסמסטר .

העזרתונים ניתנים עבור כל הקורסים של הפקולטות השונות עבורם יש לנו האפשרות לתת תגבור נוסף ברמה הנדרשת.

שימו לב - סטודנטיות.ים השייכים לתוכנית ההתחלה ישובצו ע"י רכזות התוכנית לקורסים שנרשמו במסגרת התוכנית.

העזרתון אינו מהווה תחליף ללימוד בקורס/תרגול.

קבוצת עזרתון תכלול 11-15 סטודנטים (רצוי 11-12 סטודנטים).
עלות עזרתון לסטודנט/ית – 240​ ₪ .
 

כיצד פותחים קבוצת עזרתון?

  • יש לקבוע ראש קבוצה האחראי לגיבוש הקבוצה, הרישום, התשלום, יצירת קשר עם המתרגל, תאום תכני הלימוד וכו' (ראש הקבוצה פטור מתשלום).

     באחריות ראש הקבוצה:

ההרשמה תהווה התחייבות מצד הסטודנט שנרשם ולא ניתן לבטלה, גם אם סטודנט החליט לא להשתתף 

כיצד משלמים לעזרתון?

התשלום לעזרתון נעשה באמצעות כרטיס אשראי » ​כניסה למערכת התשלום
עקב שדרוג המערכת המנהלתית של האוניברסיטה שאחת מהן הינה קיוסק מידע אישי,
בעת הרישום יש לשים לב שהמערכת אינה נתמכת יותר ע"י דפדפן אינטרנט אקספלורר.​

יש לבחור את האופציה "הרשמה לקבוצות חונכות (עזרתונים)" בהתאם לקבוצת העזרתון אליה נרשמת.
יש לוודא כי נרשמתם לעזרתון הנכון (ע"פ הפרטים המצוינים) ולשמור את מספר האישור.

ניתן להוציא אישור תשלום: מידע אישי, דיקנאט הסטודנטים, אישור תשלום לשירותי הדיקנאט באמצעות כרטיס אשראי.

 

לפרטים נוספים, יש לפנות לירון בטלפון 08-6477389 או במייל: marathon@bgu.ac.il

שיעורי עזר ניתנים לכלל הסטודנטים הלומדים לתואר ראשון או הלומדים קורסי השלמה לקראת תואר שני ולא שייכים לאחת מהתוכניות המפורטות מעלה. ראו מטה פירוט הזכאות לקבלת שיעורי עזר.

  • מטרת שיעורי העזר לסייע לסטודנטים במהלך הסמסטר בקורסים בהם הם מתקשים, בסמסטר א' ו - ב' בלבד, לא כולל תקופת בחינות וסמסטר קיץ.
  • שיעורי העזר אינ מכינים את הסטודנטים למבחנים ואינם מיועדים לכתיבת עבודות או תרגומים.

זכאות לקבלת שיעורי עזר:

סטודנט הלומד לתואר ראשון עם ממוצע ציונים נמוך מ 80 ולא שייך לאחד מהקריטריונים הללו: תוכנית מעלה, מצב אקדמי לא תקין, לקויי למידה, עולים חדשים, יוצאי אתיופיה, סטודנטים מהמגזר הערבי, סטודנטים בפרויקט עתידים, סטודנטים בפרויקט הישגים להיי טק, במצב רפואי מיוחד, מילואים ועוד.

ההרשמה לקבלת שיעורי עזר תחל בשבוע השלישי של הסמסטר, ותסתיים שלושה שבועות לפני תום הסמסטר (ללא תקופת מבחנים). מי שהתחיל את שיעורי העזר ימשיך לקבלם עד לתקופת המבחנים. 

הרישום לשיעורי עזר יבוצע על ידי הסטודנט באופן עצמאי דרך אתר האוניברסיטה.

את הבקשות יש להגיש דרך מסך "מידע אישי" ובמסך זה יש לפתוח "בקשה לשיעורי עזר". אפשר להירשם לקבלת שיעורי עזר רק פעם אחת במהלך כל סמסטר. על מנת להירשם לשיעורי עזר, יש להצטייד במספר הקורס בו הסטודנט מבקש לקבל שיעורי עזר. אם הסטודנט מבקש לקבל עזרה ביותר מקורס אחד, יש להכין את כל מספרי הקורסים ולהירשם בבת אחת לכל הקורסים בהם מבקשים שיעורי עזר(מומלץ להירשם לקורס אחד או שניים). 

שימו לב- הדיקנאט מחפש חונך על פי הקורסים המבוקשים, לכן אם לא נמצא חונך לכל הקורסים הרשומים, מחפשים חונך לקורס הראשון הרשום. אם לא נמצא חונך לקורס הראשון, אנחנו מחפשים חונך לקורס השני וכך הלאה.

סטודנט (חניך) המקבל שיעורי עזר:

* חניך הוא סטודנט המבקש לקבל סיוע לימודי באמצעות שיעורי עזר .

· שעת שיעור עזר היא 60 דקות.

  • ניתן לקבל בכל סמסטר 10 שעות בתשלום סמלי של 400 ש"ח. 
  • על החניך להירשם במידע אישי/בקשה לשיעורי עזר רק לקורסים אותם הוא לומד הסמסטר ולשלם 360 ש"ח. רק לאחר ביצוע הרישום והתשלום הבקשה תועבר לרכזת קידום סטודנטים לשיבוץ בין חניך לחונך.
  • עקב שדרוג המערכת המנהלתית של האוניברסיטה שאחת מהן הינה קיוסק מידע אישי, בעת הרישום יש לשים לב שהמערכת אינה נתמכת יותר ע"י דפדפן אינטרנט אקספלורר. אם יימצא חונך מתאים, החניך יקבל את השיבוץ של החונך לדוא"ל האוניברסיטאי שלו student@post.bgu.ac.il בפרטי השיבוץ יופיעו פרטי החניך, פרטי הקורס המבוקש, פרטי החונך (שם, טלפון ושנה בה הוא לומד). 

בנוסף אפשר לראות את פרטי החניך ששובץ במידע איש/בקשה לשיעורי עזר​.

  • עם קבלת הדוא"ל עם פרטי החונך, באחריות החניך ליצור קשר במיידי ולתאם את שעות שיעורי העזר עם החונך.

פגישה הראשונה בין חונך לחניך חייבת להתקיים תוך 10 ימים מיום השיבוץ. אם הפגישה הראשונה לא תתקיים תוך 10 ימים, השיבוץ יבוטל .

  • הדיווח של שעות החונכות שהתבצעו בפועל יהיו על ידי החונך במידע אישי תוך 24 שעות מתחילת שעת החונכות (אין יותר טפסי חונכות). החונך יוכל לצפות בשעות הדיווח ובמידה ויש טעות, על החניך לדווח לרכז בדקנאט על הטעות.
  • אם החונך אינו יכול לקבל את החניך שהופנה אליו על ידי רכזת קידום סטודנטים ולכן יש צורך בהחלפת חונך, החניך יעביר בקשה לרכזת קידום סטודנטים בתנאי שלא נלמדו יותר משעתיים ראשונות. דיקנאט הסטודנטים יעשה כל מאמץ לאתר חונך נוסף, אך אינו מתחייב להחליף חונכים אם לא נמצא חונך מתאים..
  • אין אפשרות לחלק את שעות שיעורי העזר בין חונכים שונים גם אם הבקשה לקבלת שיעורי העזר היא ליותר מקורס אחד (מקבלים רק חונך אחד בסמסטר).
  • ההיענות לבקשות תעשה בהתאם למאגר החונכים בדקנאט. דיקנאט הסטודנטים אינו מתחייב לתת מענה לכל פנייה.
  • הבקשה לשיעורי עזר תוגש בכל סמסטר בנפרד. לא ניתן להעביר שעות בין הסמסטרים.

החזר כספי:

אם לא נמצא חונך ולא היו שיעורים החניך ששילם יקבל החזר של הסכום המלא. 

יש להגיש את הבקשה להחזר לא יאוחר מהתאריך 1.6 באותה שנה בה שולם התשלום עבור שיעורי העזר. את הבקשה להחזר יש לשלוח לרחל בדוא"ל rbf@bgu.ac.il, ולוודא שהדואל הגיע .

אופן העברת השיעורים:

במהלך סמסטר א' וב' שנת תשפ"ג שיעורי העזר יינתנו באופן פרונטלי או בזום.

אם שיעורי העזר ניתנים בזום, יש לתעד כתמונה תחילה וסיום של כל מפגש ויש לשמור את התמונות עד ​31.12.2023. יש להציג את התמונות לרכזת קידום סטודנטים בדקנאט אם תהיה בקשה לכך מהדקנאט.

רכזת קידום סטודנטים ואחראית חונכים - רחל בלבן פרומוביץ rbf@bgu.ac.il

לפרטים נוספים בנושא סטודנט (חניך) המקבל חונכות (הזכאות ניתנת דרך התוכניות השונות), ראו לשונית "תמיכה וטיפול בסטודנטים" בתפריט האתר, על מנת למצוא את התוכנית אליה אתם שייכים.

 

חונכות תינתן לסטודנטים השייכים לתוכניות הבאות:

תוכנית מעלה- מצב אקדמי לא תקין (כגון אזהרה, שלא מן המניין, שלא לתואר) , לקויי למידה, עולים חדשים, יוצאי אתיופיה, סטודנטים מהמגזר הערבי, סטודנטים בפרויקט עתידים, סטודנטים בפרויקט הישגים להיי-טק, במצב רפואי מיוחד, מילואים ועוד.​

סטודנטים בתוכניות לקויי למידה וסטודנטים מהמגזר הערבי יקבלו סיוע לימודי המותנה ברישום ותשלום לתוכניות השונות ובהקצאת שעות חונכות על פי התוכנית אליה שייכים.

להלן אופן הרישום:

  • על החניך להירשם במידע אישי/ בקשה לשיעורי עזר רק לקורסים אותם הוא לומד בסמסטר ולשלם 300 ש"ח. רק לאחר ביצוע הרישום והתשלום הבקשה תועבר לרכז/ת קידום סטודנטים לשיבוץ בין חניך לחונך. מצ"ב קישור למערכת מידע אישי. בעת הרישום יש לשים לב שהמערכת אינה נתמכת ע"י דפדפן אינטרנט אקספלורר.
  • אם החונך יימצא מתאים, החניך יקבל את השיבוץ של החונך לדוא"ל האוניברסיטאי שלוstudent@post.bgu.ac.il. בפרטי השיבוץ יופיעו פרטי החניך, פרטי הקורס המבוקש, פרטי החונך (שם, טלפון ושנה בה הוא לומד). בנוסף אפשר לראות את פרטי החניך ששובץ במידע איש/בקשה לשיעורי עזר.
  • עם קבלת הדואל עם פרטי החונך, באחריות החניך ליצור קשר במיידי ולתאם את שעות החונכות עם החונך.

פגישה הראשונה בין חונך לחניך חייבת להתקיים תוך 10 ימים מיום השיבוץ. אם הפגישה הראשונה לא תתקיים תוך 10 ימים, השיבוץ יבוטל . 

הרישום לכל התוכניות האחרות (שאינן ל"ל, בני החברה הערבית) יתבצע מול רכז התוכנית על ידי שליחת דו"ל או הגעה פיזית למשרד הרכז .

פרטי רכזי התוכניות בקישורית הבאה