מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב תעניק תואר ד"ר לשם כבוד לצ'לסי קלינטון כהערכה על מאמציה בקידום בריאות הציבור העולמית

"אוניברסיטת בן-גוריון בנגב תעניק תואר ד"ר לשם כבוד לפעילה בתחום בריאות הציבור, ד"ר צ'לסי קלינטון, כהערכה על מאמציה בקידום בריאות הציבור העולמית", כך הכריז נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ. התואר יוענק בכנס חבר הנאמנים של האוניברסיטה בחודש מאי הקרוב.

ד"ר קלינטון מכהנת כסגן יו"ר קרן קלינטון, יו"ר היוזמה 'צוהר לבריאות', הפועלת ביותר מ-125 מדינות ברחבי העולם כדי לבנות ולחזק מערכות בריאות בנות קיימא. בנוסף לעבודתה בקרן, פרסמה קלינטון ספרים לקוראים צעירים בכלל זה רב מכר מספר 1 ברשימת הניו יורק טיימס וספר נוסף על נשים אמריקאיות ששינו את העולם. בנוסף, ד"ר קלינטון מלמדת בבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת קולומביה.

ד"ר קלינטון היא בעלת תואר ראשון באומנויות מאוניברסיטת סטנפורד, תואר שני בבריאות הציבור מאוניברסיטת קולומביה, תואר שני נוסף בפילוסופיה ודוקטורט ביחסים בינלאומיים מאוניברסיטת אוקספורד.

ד"ר צ'לסי קלינטון | קרדיט צילום: Ali Shaker/VOA, via Wikimedia Commons
ד"ר צ'לסי קלינטון | קרדיט צילום: Ali Shaker/VOA, via Wikimedia Commons

"ד"ר צ'לסי קלינטון היא סופרת בעלת שם עולמי ופעילה בתחום הבריאות העולמית. מתוך הערכה למאמציה הבלתי פוסקים לקדם את בריאות הציבור העולמית, המנהיגות הבולטת שלה כסגנית יו"ר קרן קלינטון, מאמציה להעצים נשים יזמיות ועסקים בראשות נשים ברחבי העולם, האופן שבו היא משמשת מודל לחיקוי לאלו הבאים לשפר את עולמנו, אנו גאים להעניק לה את הכבוד האקדמי הגבוה ביותר שלנו", ציין פרופ' חיימוביץ.

תואר הכבוד יוענק במסגרת כנס חבר הנאמנים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הצפוי להיערך בחודש מאי הקרוב. "אנו גאים בכך שד"ר קלינטון תקבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, שתמיד הייתה בחזית הרפואה הקהילתית וחיזקה את הגישה לטיפול רפואי באיכות גבוהה עבור אוכלוסיות מוחלשות. בית הספר הבינלאומי שלנו לרפואה דוגל בבריאות עולמית כבר עשרות שנים", הוסיף.

ד"ר קלינטון היא כלת הפרס הראשונה עליה מכריזה האוניברסיטה, בימים הקרובים ייחשפו זוכים נוספים.

ד"ר קלינטון מכהנת כסגן יו"ר קרן קלינטון, יו"ר היוזמה 'צוהר לבריאות', הפועלת ביותר מ-125 מדינות ברחבי העולם כדי לבנות ולחזק מערכות בריאות בנות קיימא. בנוסף לעבודתה בקרן, פרסמה קלינטון ספרים לקוראים צעירים בכלל זה רב מכר מספר 1 ברשימת הניו יורק טיימס וספר נוסף על נשים אמריקאיות ששינו את העולם. בנוסף, ד"ר קלינטון מלמדת בבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת קולומביה. ד"ר קלינטון היא בעלת תואר ראשון באומנויות מאוניברסיטת סטנפורד, תואר שני בבריאות הציבור מאוניברסיטת קולומביה, תואר שני נוסף בפילוסופיה ודוקטורט ביחסים בינלאומיים מאוניברסיטת אוקספורד. ד"ר צ'לסי קלינטון | קרדיט צילום: Ali Shaker/VOA, via Wikimedia Commons "ד"ר צ'לסי קלינטון היא סופרת בעלת שם עולמי ופעילה בתחום הבריאות העולמית. מתוך הערכה למאמציה הבלתי פוסקים לקדם את בריאות הציבור העולמית, המנהיגות הבולטת שלה כסגנית יו"ר קרן קלינטון, מאמציה להעצים נשים יזמיות ועסקים בראשות נשים ברחבי העולם, האופן שבו היא משמשת מודל לחיקוי לאלו הבאים לשפר את עולמנו, אנו גאים להעניק לה את הכבוד האקדמי הגבוה
228

למה הכי כיף ללמוד אצלנו

775
Posts
7741
followers
59
following