מה תרצו לחפש?

מה תרצו לחפש?

יצירת פרטי תוכן: חדשות, אירועים וכתבות

יצירת והזנת הודעות

יצירה

1. כניסה ל- messages

2. לחיצה על כפתור Create Message

new message

הזנת הודעה חדשה

3. הזנת שם להודעה (enter a name)

4. הזנת תוכן ההודעה 

5. הזנת כותרת ההודעה Page Title

6. הזנת תיאור 

new message content

7. הזנת תאריך (תאריך פרסום ההודעה - היום)

8. בחירת קהל היעד target audience

9. הזנת תאריך תפוגה ExpireDate - לאחר תאריך זה, ההודעה לא תופיע יותר באתר

new message 2

פרסונליזציה - אופציונלי:

10. בלשונית personalization ניתן לתפור את הגדרות ההתאמה האישית, עד לרמת תואר ושנת לימוד. 

personalizationSEO 

11. חובה להזין שדות אלו:

  • כתובת URL: באנגלית, באותיות קטנות בלבד, בין המילים מקף אמצעי בלבד (-)
  • כותרת מטא - לרוב נשתמש בכותרת ההודעה
  • תיאור מטא - לרוב משפט או פסקה ראשונים מההודעה עצמה

שמירה ופרסום

11. שמירה ופרסום (כפתור ירוק)

 

יצירה

1. כניסה ל- Events

2. לחיצה על כפתור Create Event

new event

הזנת אירוע חדש

1. הזנת שם לאירוע (enter a name)

2. הזנת כותרת האירוע

3. הזנת כותרת משנה

4. הזנת תאריך ושעת תחילת האירוע

5. הזנת תאריך ושעת סיום האירוע

6. description - ניתן להוסיף תיאור ופרטים נוספים, כגון שם המרצה, פירוט על נושא הכנס ועוד

7. בחירת קהל היעד target audience

8. Degree Departments List - מומלץ לבחור את המחלקה המתאימה

7. Location - ציון מיקום האירוע. אם מקוון לציין זאת, ניתן להזין לינק מקוצר.

8. Campuses List - אם האירוע פיזי, לבחור את הקמפוס 

9. InterestsList - מומלץ לבחור את תחום העניין הכי מתאים, מה שיסייע למתעניינים למצוא אירועים לפי תחום

10. Free Event - כפתור שברירת המחדל שלו היא אירוע חינמי. אם לא כך, יש לשנות.

11. Online Event - כפתור שברירת המחדל שלו היא שהאירוע פיזי. אם האירוע מקוון, יש לשנות.

12. EventTypesList - לבחור את סוג האירוע: הרצאה, כנס, סמינר וכו' מתוך הרשימה

13 PreviewImage - ניתן להוסיף תמונה מרובעת בגודל 200X200

SEO

14. הזנת פרטי SEO חובה:

  • כתובת URL: באנגלית, באותיות קטנות בלבד, בין המילים מקף אמצעי בלבד (-)
  • כותרת מטא - לרוב נשתמש בכותרת ההודעה
  • תיאור מטא - לרוב משפט או פסקה ראשונים מההודעה עצמה

seo

15. פרסונליזציה - אופציונלי:

בלשונית personalization ניתן לתפור את הגדרות ההתאמה האישית, עד לרמת תואר ושנת לימוד. 

personalization

שמירה ופרסום

16. שמירה ופרסום (כפתור ירוק)

אם הזנת כתבה ועדיין אינך רוצה לפרסם אותה - ניתן ללחוץ על כפתור save

ניתן גם ללחוץ על save and preview כדי לצפות במצב מקדים, טרם פרסום באתר.

מומלץ מאוד לבדוק איך הכתבה נראית, גם במצב Preview וגם התוכן המלא. גם במחשב וגם במובייל. 

save buttons umbraco

יצירה

1. כניסה ל- news and articles

2. לחיצה על כפתור Create ובחירה ב-Article (תמיד)

new article

הזנת כתבה חדשה

1. הזנת שם לכתבה (enter a name)

2. הזנת כותרת העמוד Page Title

3. הזנת כותרת-משנה (לא חובה)

4. הוספת רכיב תוכן (לא חובה)

new article content

הזנת פרטי הכתבה

5. שם הכותבת או הכותב (לא חובה)

6. תקציר (לא חובה)

7. גוף הכתבה (חובה!) - החלק העיקרי. שדה טקסט עשיר, ניתן להוסיף קישורים ותמונות לפי הכללים. 

8. Date - בחירת תאריך הכתבה (יום הפרסום)

9. target Audience - לבחור את קהל היעד (סטודנטים, סגל וכו')

10. שדה Content Type– לרוב נבחר "ידיעה חדשותית"

11. שדה Subject List – מומלץ לבחור בנושא הרלוונטי ביותר

Preview

שדות שיופיעו בהצגה מצומצמת של הכתבה, למשל בעמוד הבית (הדשבורד) של הפורטל, או בשיתוף הכתבה ברשתות חברתיות או במייל. 

12. Preview title – כותרת הכתבה

13. Preview Description משפט שמעודד כניסה לכתבה המלאה

14. תמונות – יש להזין בהתאם לגדלים המצוינים

SEO

9. הזנת פרטי SEO חובה:

  • כתובת URL: באנגלית, באותיות קטנות בלבד, בין המילים מקף אמצעי בלבד (-)
  • כותרת מטא - לרוב נשתמש בכותרת ההודעה
  • תיאור מטא - לרוב משפט או פסקה ראשונים מההודעה עצמה

seo

פרסונליזציה 

בלשונית personalization ניתן לתפור את הגדרות ההתאמה האישית, עד לרמת תואר ושנת לימוד. חלק זה הוא אופציונלי ולרוב יהיה פחות רלוונטי בכתבות, שפונות מטיבן לקהל יעד רחב, גם אם פנימי.

personalization

שמירה ופרסום

10. שמירה ופרסום (כפתור ירוק)

אם הזנת כתבה ועדיין אינך רוצה לפרסם אותה - ניתן ללחוץ על כפתור save

ניתן גם ללחוץ על save and preview כדי לצפות במצב מקדים, טרם פרסום באתר.

מומלץ מאוד לבדוק איך הכתבה נראית, גם במצב Preview וגם התוכן המלא. גם במחשב וגם במובייל. 

save buttons umbraco