המחקר שלנו
מחקר וחדשנות בחינוך
טבלת מגישי ומגישות עבודת גמר (תזה) לתואר שני
| נושא התזה | מנחה | תאריך הגשה | שם |
| תפיסות מורי המתמטיקה למושג משתנה הדדית | פרופ' מייקל פריד דר' אוסאמה סוידאן | 14.1.2024 | אביב חמו |
| תפיסות מורי הכימיה במגזר הבדואי את נושאי הכימיה הירוקה והחינוך לקיימות | דר' אילון לנגבהיים | 10.1.2024 | סאלמה אבו סיאם |
| יצירת משמעות של המושג נגזרת הנלמד באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה | דר' אוסאמה סוידאן | 27.12.2023 | עומר אבו עסבה |
| תהליכי הבניית הידע במעבר מפריסה דו ממדית לגוף תלת ממדי ולהפך כאשר לומדים באמצעות מציאות רבודה | דר' אוסאמה סוידאן | 14.11.2023 | ענבל ישראל |
| אפיון סגנונות תיווך במהלך פעילות בגן-יער | דר' אוסאמה סוידאן פרופ' אורית בן צבי אסרף | 6.8.2023 | עומר לוי |
| Students’ Process in Constructing Knowledge of the Concept of Relative Rate of Change (RRoC) | דר' אוסאמה סוידאן | 8.6.2023 | יסמין מוחמד |
| השפעת תפיסה חזותית, עומס קוגנטיבי והבנה מושגית של נושא השבר כחלק משלם בתרגול עם ייצוגים בסביבה מתוקשבת ומסורתית | דר' אילון לנגבהיים | 22.3.2023 | אנסטסיה פייס דולז'יקוב |
| חקר סגנונות חשיבה מתמטיות בקרב תלמידי תיכון שלמדו על פי מודל ה- MVI | דר' אוסאמה סוידאן | 15.3.2023 | נאהד אבו עליון |
| שימוש בסימולציה השתתפותית לתרגול פינוי תלמידים בחירום | דר' אילון לנגבהיים דר' סתיו שפירא | 6.11.2022 | שני בן חמו |
| שילוב משחק בסביבת תרגול מתוקשבת במתמטיקה : השפעה על מוטיבציה, דיוק, ועמדות של תלמידים | דר' אילון לנגבהיים | 6.11.2022 | לביא שי |
| שימוש בסימולציה השתתפותית ככלי להעברת ידע והגברת מודעות לתופעות מסוכנות | דר' אילון לנגבהיים | 3.11.2022 | גרשון ויינטראוב |
| התפתחותן של מיומנויות טיעון בגיל הרך | פרופ' אורית בן צבי אסרף פרופ' ניר אוריון דר' מיכאלה כדורי שלזק | 21.10.2022 | הדר פרי |
| חקר דיגלוסיה (דו לשוניות): של תלמידי תיכון בחברה הבדואית המתמודדים עם מאמרים מדעיים מעובדים | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 3.4.2022 | שימא אלעוקבי |
| אתגרים של חינוך בנושא שינויי אקלים מנקודת מבטם של אנשי חינוך וקובעי מדיניות העוסקים בהוראת הנושא במערכת החינוך בישראל | פרופ' אורית בן צבי אסרף פרופ' דפנה גולדמן דר' אפרת עילם | 31.3.2022 | נופר נאוגאוקר |
| מאפייני תהליך הוראת המתמטיקה בקרב המורים בישראל בתקופת מגפת הקורונה | דר' אוסאמה סוידאן | 29.3.2022 | אור אלבז בואסירה |
| שאילת שאלות תלמידים בתהליך של מתן משמעות מתמטית בסביבת למידה עתירת AR | דר' אוסאמה סוידאן | 27.3.2022 | יאנה קוברסקי |
| Making Meaning of the Concept of an Integral When Learning in a Digital Environment | דר' אוסאמה סוידאן | 31.10.2021 | קאסם מוסא |
| What do participants in after-school activity at local zoo recall as significant in their participation experience? | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 27.10.2021 | מאיה ברזילי |
| צורת תשאול, הישגים ומגדר | פרופ' מייקל פריד פרופ' מארק אפלבאום | 13.9.2021 | עבאס אלעטאונה |
| אינטראקציות בין תלמידים כאשר לומדים מתמטיקה בסביבת לימוד מבוססת מציאות רבודה | דר' אוסאמה סוידאן | 9.2.2021 | נדיה שיפרין |
| מאפייני התקשורת של סטודנטים לתואר ראשון בהנדסה בעת מענה על בעיות בסיסיות בחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי | דר' אוסאמה סוידאן | 29.10.2020 | ענת רוזן |
| הוראה פרונטלית באמצעות לוח כתיבה דיגיטלי והשפעתו על מוטיבציה ללימודי מתמטיקה | דר' יובל בן אבו פרופ' מייקל פריד | 28.10.2020 | רננה קריבושי- חביב |
| Characteristics of Teacher–Student Interaction When Learning Mathematics Using Digital Textbooks | דר' אוסאמה סוידאן | 20.10.2020 | זינב סקר |
| Science Identity of Teenagers Volunteering in Carasso Science Park | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 11.6.2020 | ספיר סלמנדר |
| פרוייקט בניית לוויין על ידי תלמידי תיכון: אפיון המשתתפים באספקלריה של הרגלי תודעה הנדסיים | פרופ' אורית בן צבי אסרף דר' אושרית ממן | 22.3.2020 | רם תמיר |
| אפיון אינטראקציות בין תלמידים במהלך פעילות מעבדה במוזאון מדע | פרופ' אורית בן צבי אסרף דר' נטע שאבי | 16.3.2020 | ניקול פילמר |
| הבניית ידע ביולוגי באמצעות חקר ייצוגים מתמטיים וביולוגיים בסביבה לימודית אינטראקטיבית | פרופ' אורית בן צבי אסרף דר' אוסאמה סוידאן | 10.11.2019 | נארימאן אגבאריה |
| הבנת מושג הפונקציה בסביבה לימודית עתירת מציאות רבודה דרך למידת חקר | דר' אוסאמה סוידאן | 10.11.2019 | יעל לוי |
| השתקפות הזהות המקצועית של מורים במהלך פעילותם כמדריכים במוזיאון מדע | דר' אוסאמה סוידאן | 10.11.2019 | סוהא נאטור |
| זיהוי תהליכי ההתפתחות המקצועית של מורי מתמטיקה לשימוש בספר הדיגיטלי לפיתוח חשיבה יצירתית ולחיזוק המיומנויות של שלבי פתרון בעיות | דר' אוסאמה סוידאן | 10.11.2019 | חנאן אבו עבדון |
| נחל וסביבתו כמרכיב בתחושת המקום הבין-דורית בקרב מבוגרים וילדים מהחברה הבדואית | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 3.11.2019 | אמאנה אלעתאמין (אגבאריה) |
| למידת הנושא חלל ולוויינים בחטיבת הביניים דרך פעילות מדעית בסביבה מתוקשבת: חקר ההישגים והמוטיבציה של התלמידים | פרופ' משה ברק | 30.10.2019 | רות סעדון לקס |
| כיצד תופסים תלמידי כיתות א'-ב' את מושג הקול, והאם ישנה מידת קוהרנטיות בתפיסותיהם? | פרופ' חיים אישך ז"ל פרופ' מייקל פריד | 29.10.2019 | שני צ'רניאק |
| בחינת מידת הקוהרנטיות והחשיבה החומרית של תלמידי כיתות ד-ו ביחס לשאלות הקשורות לקול | פרופ' חיים אישך ז"ל פרופ' מייקל פריד | 27.10.2019 | אופירה קשאני |
| השפעת שילוב משחקים מתמטיים בעזרת מחשב על אקלים כיתה ועל היחס למתמטיקה | פרופ' מייקל פריד פרופ' שלמה וינר (אמריטוס) | 23.10.2019 | מיאדה ערגאן |
| הנגשת מושגים בסיסיים השייכים לנושא פולימרים לתלמידי כיתה ח' כחלק מובנה בתוך יחידת הלימוד "מדעי החומר" | פרופ' מייקל פריד יעוץ – דר' עפרה פז טל | 27.2.2019 | סולימאן אלגואברה |
| לימוד הנושא גנטיקה בסביבה מתוקשבת בתיכון: חקר ההישגים והמוטיבציה של התלמידים | פרופ' משה ברק | 29.1.2019 | נדין ניג'ם |
| ידע תוכן וידע תוכן-פדגוגי של מורים בביה"ס היסודי בנושא שברים | פרופ' מייקל פריד | 10.10.2018 | שושי גרינבאום |
| תהליך עיצוב תפיסת ההדרכה של מדריכים בגן החיות במסגרת התפתחות מקצועית | פרופ' אורית בן צבי אסרף דר' חגית טישלר | 26.6.2018 | נתנאל דוולצקי |
| הפונקציה והפונקציה הלינארית – כיצד מורים תופסים מושגים אלו? | פרופ' מייקל פריד דר' הגר גל | 21.3.2018 | היבא אבו גאלי |
| בחינת הגבולות והאפשרויות של תלמידים עיוורים ולקויי ראיה בלמידת גאומטריה ונושאים נוספים הדורשים ויזואליזציה | פרופ' מייקל פריד | 13.3.2018 | חנה יעקב |
| בדיקת השפעת מודל החקר ההנדסי על הבנת מושגים ועקרונות מדעיים בקרב ילדים בגיל הרך | פרופ' חיים אישך | 5.11.2017 | נוי מנדל |
| Hello, It's hot: Learning heat through our smartphone | פרופ' חיים אישך | 5.11.2017 | נהוראי זוהר |
| טיפול בקשיי התלמידים בנושא שברים פשוטים בעזרת הוראה מוכוונת פתרון בעיות | פרופ' מייקל פריד דר' ראיסה גוברמן | 4.4.2017 | מירב בן סימון |
| אפיון תפיסות תלמידים אודות החקר המדעי כמרכיב משמעותי בהבנת מהות המדע | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 28.3.2017 | עינת בן אליהו |
| אפיון תפיסותיהם של מורי מגמת הביולוגיה בנושא הפוטוסינתזה והתייחסותם לקשיי הלמידה | פרופ' אורית בן צבי אסרף | 22.3.2017 | לורנה גבאי |
| תהליך יצירת דוגמאות נגדיות ואי דוגמאות בהוראת המתמטיקה ודרכי השימוש בהן אצל פרחי הוראה. | פרופ' מייקל פריד | 21.2.2017 | איסמעיל אלמחדי |
| האם הכבד הוא בהכרח גדול יותר? ביסוס הבנת מושג המשקל בקרב ילדי גן טרום חובה ע"י חשיפתם למצבים מפתיעים | פרופ' חיים אישך | 13.11.2016 | שיר קולמן |
| הוראת מתמטיקה אצל מורים בעלי רקע ישיבתי | פרופ' מייקל פריד | 2.11.2016 | פנחס פרנקל |
| חקר לימוד שפת VHDL על ידי סטודנטים בהנדסת מכונות והנדסת אלקטרוניקה: היבטים של הכוונה עצמית בלמידה | פרופ' משה ברק | 11.11.2015 | אירנה ליברמן |
| אפיון תפיסות של תלמידים בכיתה ט' בנושא הבנת מהות המדע | דר' אורית בן צבי אסרף | 13.10.2015 | עימראן אמיר |
| חקר לימוד עקרונות בקינמטיקה במסגרת לימודי רובוטיקה בחטיבת הביניים; היבטים קוגניטיביים ואפקטיביים. | פרופ' משה ברק | 7.10.2015 | מוחמד עסאל |
| שימוש במחשבונים בחטיבת הביניים, ההשלכות על יכולות אריתמטיות ותובנה מספרית ועד כמה מתפתחת תלות | פרופ' מייקל פריד דר' מירב אסף | 20.9.2015 | שרון מזרחי |
| אפיון תפיסות תלמידים בכיתה ח' בנושא הבנה אקולוגית מערכתית | דר' אורית בן צבי אסרף | 13.1.2015 | נופר מלכה |
| מורי מדעים ומתמטיקה לומדים בסדנא לרובוטיקה: הישגים וקשיים | פרופ' משה ברק | 30.12.2014 | צבי אזיה |
| ייעוץ גנטי וידע גנטי מנקודת מבטם של חוקרים העוסקים בייעוץ גנטי, אנשים בבריאות הציבור (רופאים ואחיות) וחברים באוכלוסיה הבדווית | דר' אורית בן צבי אסרף | 17.12.2014 | הדיל דבאח |
| מאפיינים קוגניטיביים ואפקטיביים של מוכשרים ומחוננים צעירים במתמטיקה (כיתות ד) המשתתפים ב"קידומטיקה לנוער" | פרופ' מירי עמית | 16.11.2014 | אודליה עוזיאל |
| שלב הדדוקציה בתיאוריית ואן הילה לחשיבה הגיאומטרית: פירוט והעמקה של סוגי החשיבה | פרופ' מייקל פריד דר' דורית נריה | 12.11.2014 | עדי לונדון |
| מאפייני תרבותן של כיתות המתמטיקה במגזר הבדואי ובמגזר היהודי מנקודת ראות של האינטרקציות המתקיימות בהן | פרופ' מייקל פריד דר' ראיסה גוברמן | 18.6.2014 | אמירה אבו עמרה |
| שילוב פרויקטים בהוראת אלקטרוניקה ומחשבים: השלכות על הישגים לימודיים ומוטיבציה | פרופ' משה ברק | 18.3.2014 | מועין מסארווה |
| מאפייני הכללות של תלמידי כיתות ה' – ו' במקרה של דפוסים אריתמטיים ובמקרה של דפוסים גיאומטריים | פרופ' מייקל פריד דר' ראיסה גוברמן | 29.1.2014 | עדי אלגבי- עראקי |
| "אתנומתמטיקה" – בין תרבות חברתית וחינוך | פרופ' מירי עמית | 3.11.2013 | פאוזי אבו קוידר |
| הוראת מהות המדע ומהות הניסוי המדעי דרך סיפורם של ניסויים גדולים במדע | פרופ' חיים אישך | 28.10.2013 | מקסים ספייסקי |
| חשיבה דינמית ומחזורית בקרב סטודנטים בהשכלה גבוהה ואפיון החשיבה הדינמית בקרב סטודנטים למדעי כדור הארץ | דר' אורית בן צבי אסרף | 23.10.2013 | אור בצרי |
| קשיים בהוכחות: מורים מול תלמידים | פרופ' מייקל פריד | 20.10.2013 | פואד מוחמד |
| מטרות מוזיאון מדע לפי ראות עיניהם של הצוות הפדגוגי והתבטאותן בתערוכות השונות במוזיאון | דר' אורית בן צבי אסרף | 15.10.2013 | נטע שאבי |
| עמדות ודרכי התמודדות של כבדי הראייה והעיוורים בנושא המתמטיקה בכלל והגיאומטריה בפרט בדגש על תחושת המסוגלות העצמית | פרופ' מייקל פריד | 10.3.2013 | מוחמד כתאני |
| הערכת תקשורת מתמטית כתובה ואיכותה בקרב תלמידי המועדון המתמטי "קידומטיקה" | פרופ' מירי עמית | 10.3.2013 | אהוד עדרי |
| בחינת מידת השינוי בידע, בעמדות ובהתנהגות של תלמידי כיתה ה' ביחס לנושא "מזון ותזונה" בעקבות הוראת הנושא במסגרת שיעורי מדע וטכנולוגיה | פרופ' משה ברק דר' צילה וייס | 5.3.2013 | יעל אוריין |
| במה שונה גן מדע ממוזיאון מדע? | דר' חיים אישך | 14.2.2013 | קרן לב |
| הערכה עצמית והערכת עמיתים במתמטיקה | פרופ' משה ברק דר' צילה וייס | 1.11.2012 | נירה ריקלין |
| העולם הקסום של המתמטיקה והתפתחותה והשפעתו על תלמידי הקידומטיקה | פרופ' מירי עמית | 15.7.2012 | גל מימון |
| פיתוח חשיבה מסדר גבוהה בלימוד יסודות במיתוג ומערכות סיפרתיות | פרופ' משה ברק | 9.7.2012 | אבו דחל אחמד |
| הוראת פיסיקה בקרב בוגרים הלוקים בפיגור שכלי באמצעות דגמים טכנולוגיים | דר' חיים אישך | 14.3.2012 | מיכל בן אליהו |
| התנסות חוויתית עם דולפינים כמנוף לשיפור בתחומים רגשיים, קוגנטיביים, חברתיים והתנהגותיים אצל ילדים בעלי צרכים מיוחדים | פרופ' מירי עמית | 25.1.2012 | סופי שוורד וניו |
| סיור לימודי בכיתה טכנולוגית: השלכות על ההוראה והלמידה | פרופ' משה ברק | 15.11.2011 | שני ברזי |
| תפישת רעיונות ועקרונות מרכזיים בנושא הפוטוסינתזה בקרב תלמידי-תיכון בוגרי מגמה ביולוגית | דר' אורית בן צבי אסרף | 14.11.2011 | דינה אגדי |
| בחינת הגורמים המנבאים כשרון מתמטי, בנסיבות תרבותיות וחברתיות מגוונות | פרופ' מירי עמית | 14.11.2011 | יעל אורנשטיין |
| עמדות מורים למתמטיקה ומדעים כלפי שיעורי בית | דר' חיים אישך | 14.11.2011 | איתי שוסברגר |
| איפיון החשיבה המערכתית של תלמידים בכיתה י"א בעזרת מפת מושגים | דר' אורית בן צבי אסרף | 10.11.2011 | רחל שרביט מושקוביץ |
| תפישות כלפי פסולת והשפעתה על הסביבה ועל בריאות הציבור בקרב תלמידי בית הספר היסודי בכפרים בלתי מוכרים באזור הנגב בישראל | דר' אורית בן צבי אסרף פרופ' ג'ולי צוויקל | 9.11.2011 | סידאוי קייסי וויסאם |
| לימוד מבוסס מקום: פיתוח החשיבה המערכתית אצל תלמידים כפי המגוון הביולוגי בשמורת שיזף | דר' אורית בן צבי אסרף | 31.10.2011 | עדי קינן שניר |
| תפישות של אוריינות סביבתית בהקשר לאנרגיה מתחדשת בקרב מומחים בתחום ובקרב תלמידי כיתות ט' | דר' אורית בן צבי אסרף | 11.10.2011 | תמר פישל |
| דיאלוג על גלי קול: מחלקיק לחלקיק | דר' חיים אישך פרופ' מייקל פריד | 3.10.2011 | אלכסנדר וולפסון |
| המועדון המתמטי ליצירתיות ומצוינות-קידומטיקה לנוער: מאפייני הצלחה | פרופ' מירי עמית | 27.9.2011 | קני נעמן |
| טבע האדם: עמדות סטודנטים להנדסה כימית לגבי מיקומו של האדם ביחס לטבע | דר' אורית בן צבי אסרף | 3.8.2011 | יוליה דרניק |
| עמדות מורים כלפי תוכנית "מיצוי ומצוינות במתמטיקה" | פרופ' מירי עמית | 27.6.2011 | עאסלה עימראן |
| חקר עמדות התלמידים אודות הלמידה בבית הספר והגורמים המשפיעים על הצלחתם לאור תיאוריית הפעילות | פרופ' משה ברק | 13.6.2011 | ילנה פורטנוב |
| עמדות ותפישות כלפי שעורי המעבדה בקרב מורים למדעים | דר' חיים אישך | 16.2.2010 | אורלי לנקרי |
| הוראת הפיזיקה דרך תכנון, בנייה והערכה של דגמים פיזיקאליים הקשורים לתעופה במגזר הבדואי בנגב | דר' חיים אישך | 15.2.2010 | שלבי נזאר |
| עמדותיהם של מורים, הורים ותלמידים ביחס לשיעורי הבית בחברה הבדואית, ואיך זה מתבטא בפועל? | דר' חיים אישך | 15.2.2010 | ספא עומרי |
| פיתוח יצירתיות מדעית בקרב תלמידי חט"ב: לטוס לפיזיקה | דר' חיים אישך | 15.2.2010 | ווסים סבאג |
| הבדלים בין מבוגרים ותלמידי בית הספר בהתייחס לנושא הבעיות המילוליות באלגברה דרך תוכנית הגיליון האלקטרוני | דר' מייקל פריד | 6.1.2010 | איוב אחמד |
| פיתוח חשיבה מערכתית בקרב ילדים: מערכת המים הביתית בגישה מערכתית | דר' חיים אישך | 3.1.2010 | כהן אסתר |
| עמדות כלפי למידת מדע בקרב תלמידי בית הספר היסודי | דר' אורית בן צבי אסרף | 27.12.2009 | אגרנוביץ' שושנה |
| אוריינות סביבתית בהקשר לשמירה על משאבי מים בקרב בוגרי המגמה ללימודי מדעי כדור הארץ בתיכון לחינוך סביבתי וחוקרים במכון לחקר המדבר | דר' אורית בן צבי אסרף | 13.12.2009 | שמואלי עפר |
| עמדות כלפי לימודי מדעי היסוד ברפואה בקרב בוגרי המגמה ללימודי "מערכות רפואיות" ובקרב סטודנטים לרפואה | דר' אורית בן צבי אסרף | 7.12.2009 | אבן ישראל חוה |
| תפיסות כלפי טבע – של תלמידי בית ספר יסודי | דר' אורית בן צבי אסרף | 1.12.2009 | חלילי רחל |
| הקשר בין מוטיבציה ללמידת מדע לתפיסת סביבת הלמידה כקונסטרוקטיביסטית בקרב תלמידי חטיבת ביניים | דר' אורית בן צבי אסרף | 17.11.2009 | עאסלה מוסטפא |
| מפגש בין שני עולמות – המורה החונך והמורה המתחיל: התפתחות הידע הפדגוגי התוכני של פרחי הוראה בפיסיקה | דר' חיים אישך | 10.11.2009 | הרוש מלי |
| השפעת פרויקט "מועצה ירוקה" על התפתחות תפישות תלמידים כלפי מדדי האוריינות הסביבתית | דר' אורית בן צבי אסרף | 14.9.2009 | שהרבני דינה |
| עמדות כלפי לימודי מדעים בקרב תלמידי כיתות י' בישראל | דר' אורית בן צבי אסרף | 30.6.2009 | קורמן אלנה |
| הערכה עצמית בקרב תלמידי תיכון בנושא אנליזה | פרופ' מירי עמית | 8.12.2008 | זיאדנה מחמוד |
| השמעת המוסיקה הקלאסית בשיעורי המתמטיקה | פרופ' מירי עמית | 2.12.2008 | וסרמן יעל |
| הוראת שברים פשוטים באמצעות שגיאות אופייניות: התועלת לגבי ידע התלמידים ועמדתם כלפי שגיאות | דר' מייקל פריד | 12.8.2008 | רומנו הילה |
| איפיון תפיסות תלמידים את גוף האדם כמערכת | דר' אורית בן צבי אסרף | 6.7.2008 | טריפטו ז'קלין |
| מחקר עיצוב והערכה של יחידות לימוד יחודיות לפעילות העשרה (מדערום) במדעים, בבית הספר היסודי | דר' אורית בן צבי אסרף | 3.7.2008 | ליבשין שלומית |
| תפיסות סטודנטים את ההיבטים הסביבתיים של התעשיה | דר' אורית בן צבי אסרף | 19.2.2008 | דמרי סיגלית |
| "חקר למידה מבוססת פרויקטים במדעי המחשב בבתי ספר תיכון" | דר' משה ברק | 26.12.2007 | עוואד נאיף |
| תפיסה עצמית של מורים למתמטיקה כלומדים ומלמדים בנושא פיתרון בעיות מילוליות | פרופ' מירי עמית | 19.12.2007 | טריפונוב מרגריטה |
| "תובנה מספרית" בקרב תלמידים כיתה א' ממוצא אתיופי, מוצא רוסי ומוצא אחר (שאינו רוסי/אתיופי) | פרופ' מירי עמית | 19.12.2007 | בן-יאיר סופיה |
| סגנונות חשיבה וסגנונות למידה של תלמידי תיכון במגמות של מדעי הטבע ומדעי הרוח והחברה - הבדלי מגדר, גיל והישגים | פרופ' מירי עמית | 19.12.2007 | אליאס ענת |
| שיפור כישורי הנמקה והצדקה של תלמידי כיתות ו' - איבחון, התערבות והערכה | פרופ' מירי עמית | 19.12.2007 | דריהר דליה |
| בנייה והערכת של יחידת לימוד "החיים בקטבים" בגישת הסיפור המסביר | דר' אורית בן צבי אסרף | 17.9.2007 | אורפז עידית |
| הבניית ידע ומיומנויות מדעיות בגיל הרך בעקבות ביקורים "במרכז העשרה למדע וטכנולוגיה לגיל הרך" | דר' חיים אישך | 26.4.2007 | דהן רחל |
| השימוש המושכל בתרופות בקרב בני נוער – השפעת הוראה בשיטת ה-PBL | פרופ' מירי עמית | 18.12.2006 | יוסף דיקלה |
| הנחיית עמיתים ולמידה שיתופית ככלים המקדמים למידה משמעותית בעבודת החקר האקולוגית בתיכון | דר' אורית בן צבי אסרף | 18.12.2006 | רוזנשיין רונית |
| מרכזי העשרה במדע לגיל הרך: מאפייני הוראה והשפעת המרכזים על הוראת המדע בגנים המבקרים | דר' חיים אישך | 23.10.2006 | ברנד טליה |
| בדיקת מבחנים על ידי תלמידים ככלי הערכה המקדם למידה במדעים | פרופ' מירי עמית | 10.1.2006 | מיניריג'יו אורלי |
| הערכת פוטנציאל למידה במתמטיקה בתלמידות מהמגזר החרדי | פרופ' מירי עמית | 26.12.2005 | טייטלבאום-בלכר אליענה |
| הוראת ולמידת מדע באמצעות טכנולוגיה - חקירת תהליכי למידה של מושגים פיסיקליים הקשורים לתעופה דרך תכנון, בניה ובחינה של דגמים בקרב תלמידי חטיבות הביניים | דר' חיים אישך | 6.12.2005 | מושיאב דוד |
| עמדות וגישות של מורים במגזר הבדואי בנוגע לעיסוק בחינוך לערכים ומוסר בהוראת הביולוגיה | פרופ' שלמה וינר | 20.9.2005 | אבו צעלוק דיאב |
| שיטת ההוראה בפרוייקט אומ"ץ בהשוואה לשיטת ההוראה המסורתית במקצוע מתמטיקה | פרופ' שלמה וינר | 22.11.2004 | שובל שרית |
| הבניית "סיפורי גאולה" בלמידה ובהוראה: כיצד "הבנייה גואלת" בסיפורי חיים ממחישה את תפיסתן של מורות למדעים את עצמן, את הלמידה ואת ההוראה ? | דר' איריס טבק | 24.10.2004 | סבג טלי |
| תזונה ודימוי גוף: עמדות, התנהגות, גישה ומקורות מידע בקרב בני נוער | פרופ' שלמה וינר דר' אסתר גינדין דר' ברנר יצהל | 30.7.2003 | פישר נורית |
| הקשר בין למידה תוך התנסות בשימור הסביבה במפרץ אילת לעמדות של תלמידים כלפי נושא | פרופ' ראובן חיות | 20.10.2002 | אליהו שושי |
| ניתוח של תכנית לימודים נסיונית בנושא "הגמל" והערכה של תכנית זו לאחר יישומה בכיתה | פרופ' ראובן חיות | 18.1.2001 | אבו סעד אמאל |
| "מערכות טכנולוגיות ומוצרים - המפעל הממוחשב" | פרופ' שלמה וינר | 30.10.2000 | צדוק יאיר |
| הבועה האקולוגית כסביבה מתאימה ללימוד הנושא "הזנת הצמח והתפתחותו" | פרופ' ראובן חיות | 26.10.2000 | לאלזר-סבן אסתר |








