
שינויים בהרשאות מחשוב לבוגרות ולבוגרי האוניברסיטה
בוגרות ובוגרים יקרים, אתם עתידים לסיים בהצלחה את לימודיכם לתואר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב!
מספר דברים נוספים שחשוב לדעת לפני:
- חשבון המיקרוסופט שלכם ייסגר, לפיכך:
- במידה והשתמשת ב-OneDrive, עליכם לדאוג להעברת החומרים השמורים משם.
- לא תוכלו להשתמש בתוכנות 365Office או כל תוכנה אחרת שהשתמשת במסגרת חשבון זה.
- שם המשתמש ששימש אותכם במשאבי המחשוב של האוניברסיטה יימחק.
חשוב לדעת!
- במידה ואתם מעוניינים לשמור על תיבת הדואר בסביבת POST, אנא מלאו את הפרטים בלינק הבא:
https://tamrur.bgu.ac.il/wantpost
- בנוסף עליכם לבצע רישום והפעלה מלאים של מנגנון האימות הכפול! (הסבר מצורף מטה)
תנאי השימוש בתיבת הדואר של סביבת POST לבוגרים:
- נפח השימוש יוגבל ל-. GB 15
- השירות היחידי שנשאר זמין עבורך הינו תיבת הדואר האלקטרוני.
- במידה והשתמשת ב- Google Drive או כל רכיב אחר, עליך לדאוג להעברת החומרים משם.
- בהתאם למדיניות אבטחת המידע של הארגון, יש לדרוך את מנגנון האימות הכפול (2SV), ניתן למצוא את ההסברים באתר האוניברסיטה
במידה ויש לכם שאלות או השגות, ניתן לפנות לכתובת helpdesk@bgu.ac.il
הוראות כניסה לחשבון גוגל עם אימות דו-שלבי באמצעות Google Authentication
כאשר לא מתקבלת הודעת SMS ועלולות להתעורר בעיות בכניסה לחשבון. במדריך זה נפרט את השלבים שיש לבצע במקרה כזה אימות דו-שלבי (2SV), אימות דו-שלבי הוא כלי נוסף וחשוב לשמירה על אבטחת חשבון הגוגל שלכם ללא צורך בשימוש במספר האישי או כתובת מייל.
- הורידו את אפליקציית Google Authenticator או Authy מחנות האפליקציות של מכשירכם:

- התקינו את האפליקציה על מכשירכם, פתחו אותה ולחצו על "סריקת קוד QR" המופיע בתחתית המסך:

1. היכנסו להגדרות חשבון הגוגל שלכם דרך הדפדפן, לאחר כניסה לחשבון ה-POST:

2. בחרו ב"אבטחה" בתפריט שמופיע בצידו הימני של המסך:
3. תחת לשונית אבטחה, גללו מטה עד לאפשרות של "אופן הכניסה לחשבון Google" ולחצו על "אימות דו-שלבי" להתחלת הדרת האפליקציה והוספת חשבונכם:

4. בתחתית העמחוד שנפתח, לחצו שוב על "מאמת חשבונות" ועקבו אחר השלבים הבאים בתהליך שמוצגים על המסך בהתאם לשלבי ההתקדמות שמוצגים במכשיר הסלולרי שלכם:

ואז יש לסרוק את קוד ה-QR:

בסיום האימות, יופיע להם משתמש ה-POST באפליקציה, עם קוד שמתחלף כל 60 שניות, איתו תוכלו לבצע את האימות:
אם כל האפשרויות הנ"ל לא פתרו את הבעיה:
יש לפנות למדור התמיכה של האוניברסיטה באחת מהדרכים הבאות:
- בקרו באתר האינטרנט של האוניברסיטה וחפשו "דיווח תקלות מחשוב"
- שלחו דוא"ל למדור התמיכה בכתובת: helpdesk@bgu.ac.il
- התקשרו למספר הטלפון של מדור התמיכה במהלך שעות הפעילות:
08-6477171 - Whatsapp 052-5916010
