אגף המחשוב והסייבר
Computerondesk

שינויים בהרשאות מחשוב לבוגרות ולבוגרי האוניברסיטה

​​​​​

הוראות כניסה לחשבון גוגל עם אימות דו-שלבי באמצעות Google Authentication

כאשר לא מתקבלת הודעת SMS ועלולות להתעורר בעיות בכניסה לחשבון. במדריך זה נפרט את השלבים שיש לבצע במקרה כזה אימות דו-שלבי (2SV), אימות דו-שלבי הוא כלי נוסף וחשוב לשמירה על אבטחת חשבון הגוגל שלכם ללא צורך בשימוש במספר האישי או כתובת מייל.

  • הורידו את אפליקציית Google Authenticator או Authy מחנות האפליקציות של מכשירכם:תמונת מאמת החשבונות של גוגל
  • התקינו את האפליקציה על מכשירכם, פתחו אותה ולחצו על "סריקת קוד QR" המופיע בתחתית המסך:

1. היכנסו להגדרות חשבון הגוגל שלכם דרך הדפדפן, לאחר כניסה לחשבון ה-POST:

יש ללחוץ על "לניהול חשבון GOOGLE שלך"

2. בחרו ב"אבטחה" בתפריט שמופיע בצידו הימני של המסך:

3. תחת לשונית אבטחה, גללו מטה עד לאפשרות של "אופן הכניסה לחשבון Google" ולחצו על "אימות דו-שלבי" להתחלת הדרת האפליקציה והוספת חשבונכם:

4. בתחתית העמחוד שנפתח, לחצו שוב על "מאמת חשבונות" ועקבו אחר השלבים הבאים בתהליך שמוצגים על המסך בהתאם לשלבי ההתקדמות שמוצגים במכשיר הסלולרי שלכם:

אפליקציית מאמת החשבונות - יש ללחוץ על "הגדרת מאמת החשבונות"
אפליקציית מאמת החשבונות - יש ללחוץ על "הגדרת מאמת החשבונות"

ואז יש לסרוק את קוד ה-QR:

הגדרה שך אפקליציית מאמת החשבונות: צריך להזין את הקוד באורך 6 ספרות שמופיע באפליקציה ולסיום ללחוץ "לאימות"
הגדרה שך אפקליציית מאמת החשבונות: צריך להזין את הקוד באורך 6 ספרות שמופיע באפליקציה ולסיום ללחוץ "לאימות"

בסיום האימות, יופיע להם משתמש ה-POST באפליקציה, עם קוד שמתחלף כל 60 שניות, איתו תוכלו לבצע את האימות:

אם כל האפשרויות הנ"ל לא פתרו את הבעיה:

יש לפנות למדור התמיכה של האוניברסיטה באחת מהדרכים הבאות:

  • בקרו באתר האינטרנט של האוניברסיטה וחפשו "דיווח תקלות מחשוב"
  • שלחו דוא"ל למדור התמיכה בכתובת: helpdesk@bgu.ac.il
  • התקשרו למספר הטלפון של מדור התמיכה במהלך שעות הפעילות:
    08-6477171
  • Whatsapp 052-5916010

מידע נוסף לבוגרות ולבוגרי האוניברסיטה